O mediach

Co nowego w social mediach (46)

W tym tygodniu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o wycofaniu nakładek reklamowych przez YouTube i zamknięciu przez Metę projektów związanych z NFT, a także nowych narzędziach TikToka i możliwościach dla twórców oferowanych przez Spotify.

NEM Dubrovnik 2023: 10 keynote speakerów na 10-lecie

Wśród nich menedżerowie z United Group, Warner Bros. Discovery, SkyShowtime, Beta Film i All3Media International.

Radio Nowy Świat z plebiscytem na najlepszą piosenkę z tekstem

Finałowa trzydziestka utworów zostanie ogłoszona 16 kwietnia w Dniu Patronów, obchodzonym w trzecią rocznicę uruchomienia zbiórki na rzecz Radia Nowy Świat na Patronite.pl.

Finał "Akcji Ekranizacja" na antenie Radia 357 i w Kinogramie

W akcji słuchacze Radia 357 wybrali kultowe sceny z filmów i seriali. Wśród zwycięzców znalazły się m.in. sceny z "Blues Brothers", "Batmana", "Nietykalnych" i serialu "Stranger Things".

Sky is the limit? SkyShowtime wkracza na polski rynek

Kolejny gracz VoD rozpoczyna działalność w Polsce. Jego debiut wymusza ruchy największych graczy, którzy zdążyli się już okopać na swoich pozycjach. SkyShowtime wkracza na ciekawy i dynamiczny rynek, daleki od nasycenia.

Puls VoD - Zymetria z badaniem dla "Media Marketing Polska"

Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.

Radio Nowy Świat nadaje 1 kwietnia z Montowni Gdańsk

To zrewitalizowany budynek w centrum Gdańska zamieniony w loftowy hotel, który otwarto 31 marca br.

Premiera podcastu: "PigOut i Chmielarz gadają o książkach"

Partnerem nowego podcastu Audioteki jest portal LubimyCzytac.pl.

Wraca WordCamp - największa konferencja miłośników WordPressa

Tegoroczny WordCamp odbędzie się w Gliwicach. Trzydniowa konferencja i największe wydarzenie przeznaczone dla miłośników WordPress odbędzie się w dniach 12-14 maja w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej.

Premiera audiobooka "My, trans" w Storytel

Premiera, element kampanii społecznej "Zrozumieć transpłciowość", odbyła się 31 marca - w Międzynarodowym Dniu Widoczności Osób Transpłciowych,