Radio Nowy Świat przygląda się patronom
Z drugiej dorocznej ankiety przeprowadzonej przez RNŚ wśród słuchaczy wynika, że największą siłą stacji są jej prowadzący, a w dalszej kolejności klimat radia i oferta programowa.
Agora z ambitną strategią na lata 2023-2026
W 2026 r. chce być w top 3 polskich firm medialnych, z EBITDA powyżej 200 mln zł.
Co nowego w social mediach (49)
W najnowszym odcinku Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o sposobach weryfikacji użytkowników, które proponują platformy LinkedIn, Pinterest i Twitter.
Top 10 Audioteki w kwietniu
W ubiegłym miesiącu użytkownicy Audioteki najchętniej słuchali nowej superprodukcji audio - adaptacji "Ogniem i mieczem" Henryka Sienkieiwcza w gwiazdorskiej obsadzie, a wśród podcastów "PigOut i Chmielarz gadają o książkach".
Tomasz Teodorczyk: Nasze życie w social mediach
Managing director Channel Factory Polska mówi m.in. o tym, jak w konsumpcji social mediów millenialsi różnią się od pokolenia Z, czym TikTok wyróżnia się wśród innych platform społecznościowych i jaki potencjał ma YouTube dla marek działających w e-commerce.
Polsat zarobił w I kw. br. 280 mln zł na reklamach
4,1% wzrostu to mniej więcej tyle ile urósł cały rynek reklamy telewizyjnej w Polsce.
Polska 2050 przedstawia pomysły na “uzdrowienie" mediów publicznych
Połączenie TVP, Polskiego Radia i PAP-u w jedną firmę, ośrodki regionalne jako niezależne spółki, likwidacja abonamentu RTV i mniej reklam.
Co nowego w social mediach (50)
To już 50. odcinek naszego cyklu. Dziś Małgorzata Obielak z Performics pisze o platformie społecznościowej Bluesky, która może stać się alternatywą dla Twittera, a także m.in. o nowościach na Instagramie i Reddicie oraz o rozszerzeniu oferty dla reklamodawców na TikToku.
Publicis Groupe Grupą Mediową Roku, 180heartbeats Jung v. Matt Agencją Reklamową Roku
Redakcja "Media Marketing Polska" przyznała swoje doroczne nagrody. W tym roku mamy też wyróżnienia dla 15 agencji.
Nadchodzi dekada ważnych zmian [NEM Dubrovnik]
Poprosiliśmy prelegentki i prelegentów z NEM Dubrovnik 2023 (5-8 czerwca), jednego z najważniejszych eventów dotyczących rynku TV i wideo w naszej części Europy, o opinię na temat tego, jak widzą ewolucję branży telewizyjnej w ciągu najbliższych dziesięciu lat. "MMP" jest patronem konferencji.