Co nowego w social mediach (59)
Facebook, Instagram, TikTok, YouTube i Snapchat wprowadzają innowacje, które znacząco wpłyną na doświadczenie użytkowników: od subskrypcji pozwalających przeglądać aplikacje bez reklam, po automatyczne napisy do filmów czy nowe formaty reklamowe oparte na sztucznej inteligencji.
Arkadiusz Seidler: Audio otwiera nowe możliwości
Strategie konkurencyjne mogą być dwie: albo wyróżniamy się kontentem, jakością, konkretnymi tytułami, albo walczymy ceną. Uważam, że lepiej rywalizować jakością treści - twierdzi Arkadiusz Seidler, CEO Audioteki, spółki prowadzącej największy w Polsce serwis z audiobookami i słuchowiskami online
W wielokanałowej sieci - rozmowa z Michałem Dębskim z Lifetube
Przy tej skali biznesu nie możemy sobie już pozwolić na trzymanie wszystkiego w Excelu - mówi w rozmowie z "MMP" Michał Dębski, head of communications and international growth w Lifetube, obchodzącej właśnie 10-lecie agencji łączącej marki z twórcami internetowymi.
NEM Zagreb 2023 - znamy program
Niecały miesiąc przed rozpoczęciem NEM Zagreb 2023 organizatorzy ujawnili pełną agendę trzeciej edycji wydarzenia. Trzy dni w stolicy Chorwacji zdominują wystąpienia eksperckie, panele dyskusyjne i prezentacje nowych produkcji. Za częścią z nich stoi TVP.
Warexpo i Gemius policzą odbiorców warszawskiego OOH
W wyniku podpisanej umowy obu firm rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.
Zwierciadlo.pl najbardziej angażującym serwisem luksusowych magazynów dla kobiet
Wydawnictwo rozwija swoją multimedialną strategię i uruchamia butik kreatywny.
Transformacja bez ekościemy
Zarówno tradycyjne, jak i cyfrowe nośniki reklamy zewnętrznej mogą oferować mniej lub bardziej zrównoważoną środowiskowo usługę. Branża coraz bardziej zaczyna myśleć o rozwiązaniach systemowych zamiast pojedynczych akcji oraz o mierzeniu efektów działań.
2,8 mld zł to roczne nakłady na produkcję telewizyjną i VoD
Jesteśmy w czołówce Europy pod względem tempa wzrostu, słabo natomiast wyglądają nakłady platform streamingowych na produkcję (ok. jednej dziesiątej całości wydatków).
Polsat ciśnie Interię, ale nie umie wycisnąć
Trzy lata w grupie Polsatu, a portal wciąż ma słabsze wyniki reklamowe, niż kiedy był w rękach Bauera.