Wideo z marką
Już ponad połowa polskich internautów zna markę Netflix, a ponad jedna trzecia kojarzy ShowMax - pokazuje nowe badanie MEC.
TVP pokaże reality show o ochotnikach trenowanych przez komandosów
Publiczna telewizja kupiła format od BBC. Emisja 18-odcinkowej serii jesienią w TVP1.
Telewizja ma się świetnie, ale…
Parafrazując Marka Twaina, pogłoski o śmierci telewizji linearnej są przesadzone, co nie zmienia faktu, że reklamodawcy będą musieli reagować na zmiany w trendach konsumpcji mediów" - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcom, prelegentka na zbliżającej się konferencji Multiscreen Day.
Nadawcy rozwijają projekt I Love Radio, rusza strona internetowa
Witryna docelowo ma stać się bazą wiedzy o radiu, obejmującą zasięgiem całą branżę.
Audytorium 17 aktywizuje działania
Jednocześnie zmienia identyfikację wizualną i uruchamia nową stronę internetową.
"Sztuka zwycięstwa" - bestsellerowe wspomnienia twórcy NIKE
"To wspaniała, amerykańska opowieść o szczęściu, determinacji, znajomości rzeczy oraz magicznej alchemii, która połączyła grupkę ekscentryków, twórców sukcesu Nike." - Abraham Verghese, autor Powrotu do Missing, bestsellera z listy "New York Timesa"
Answear.com prowadzi kampanię outdoorową
Reklamy pojawiły się na citylightach w Warszawie oraz Krakowie.
Cityboard Media: firmy cenią reklamę zewnętrzną
Badania potwierdzają, że na rynku reklamy zewnętrznej wygrywają ci, którzy mają nośniki w dobrych lokalizacjach i utrzymują stały kontakt z klientem.
Monitor Satelitarny: satelita głównym źródłem odbioru TV w Europie
Rośnie udział treści UHD w rynku.
IGRZ: spadek sprzedaży OOH w I kwartale 2017
Rynek DOOH odnotował w pierwszym kwartale 2017 spadek o jedną czwartą w stosunku do tego samego okresu roku ubiegłego.