O mediach
TVP Kultura z nową oprawą graficzną
Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.
Wavemaker startuje w Polsce
Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.
BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy
Równocześnie nadawca powiększa dział badań.
Sebastian Szysz pokieruje działem strategii w Zenith
W ubiegłym roku awansował na stanowisko strategy directora.
Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji, odchodzi z Onet-RAS Polska
Tymczasowo zastąpi ją Agnieszka Skrzypek-Makowska.
TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018
Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.
"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis"
Frekwencja kinowa przekroczyła 3 mln widzów.
Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach
Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.
Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe
Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.
Ruszają zdjęcia do pierwszego polskiego serialu dla Netfliksa
Znamy obsadę serialu, który wyreżyseruje Agnieszka Holland.