O mediach

TVP Kultura z nową oprawą graficzną

Nową oprawę nawiązującą do przedwojnia stworzyła artystka Julia Mirny.

Wavemaker startuje w Polsce

Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.

BBC Worldwide powołuje w Polsce lokalny zespół programowy

Równocześnie nadawca powiększa dział badań.

Sebastian Szysz pokieruje działem strategii w Zenith

W ubiegłym roku awansował na stanowisko strategy directora.

Agnieszka Odachowska, dyrektor komunikacji, odchodzi z Onet-RAS Polska

Tymczasowo zastąpi ją Agnieszka Skrzypek-Makowska.

TVP: 200 godzin transmisji z Zimowych Igrzysk Olimpijskich Pjongczang 2018

Przygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.

"Listy do M. 3" z pierwszym takim rekordem frekwencyjnym od czasu "Quo vadis"

Frekwencja kinowa przekroczyła 3 mln widzów.

Facebook zmienia algorytm w Aktualnościach

Serwis będzie wybierał posty, które mają największe szanse na interakcje ze znajomymi, i umieszczał je wyżej w Aktualnościach.

Gessler, Urbański, Dowbor - ich programy dały stacjom największe wpływy reklamowe

Programy z pierwszej piątki rankingu zarobiły o blisko 18 proc. więcej niż rok wcześniej.

Ruszają zdjęcia do pierwszego polskiego serialu dla Netfliksa

Znamy obsadę serialu, który wyreżyseruje Agnieszka Holland.