O mediach

10 milionów minut uwagi media-internet

10 milionów minut uwagi

- Dawna zasada "Content is King" już nie jest aktualna. Nie wystarczy zarobić świetnego materiału dla marki i czekać aż ludzie zaczną sami to oglądać. Dziś dystrybucja jest królem, a kontent, kreacja jest tego pochodną - mówi Krystian Botko, CEO TalentMedia.

Czytaj więcej
Startuje nowa loteria Radia Złote Przeboje media-radio

Startuje nowa loteria Radia Złote Przeboje

Organizatorem loterii "Gorączka złota" jest 2Win.

Czytaj więcej
Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda media-ooh

Synergic startuje z kampaniami na rowerach dla Citi Handlowego i Mastercarda

Firma powraca drugi rok z rzędu z kampanią wizerunkową dla Citi Handlowego oraz realizuje kampanię dla Mastercarda, swojego nowego klienta.

Czytaj więcej
Discovery Communications sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive media-tv

Discovery Communications sfinalizowało przejęcie Scripps Networks Interactive

Nowa firma będzie działać pod nazwą Discovery. Już oficjalnie: Discovery zostaje właścicielem TVN.

Czytaj więcej
Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV media-tv

Sławomir Jurek szefem marketingu Kino Polska TV

Odpowiada za całość działań marketingowych firmy.

Czytaj więcej
9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska media-tv

9. seria "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy" na antenie MTV Polska

Za realizację kampanii wspierającej program odpowiadał dział on-air VIMN Poland, za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Czytaj więcej
"Kukbuk" startuje z nową edycją konkursu media-prasa

"Kukbuk" startuje z nową edycją konkursu

Pomysłodawca wprowadza dwie nowe kategorie.

Czytaj więcej
Nowy Murator.pl media-internet

Nowy Murator.pl

Wkrótce multimedialne numery specjalne.

Czytaj więcej
"Przystanek Bieszczady 3" promowany przy użyciu Facebook Camera media-tv

"Przystanek Bieszczady 3" promowany przy użyciu Facebook Camera

Projekt stworzony został przez Discovery Channel i Starcom we współpracy ze studiem Lens That.

Czytaj więcej
MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP media-tv

MKiDN: czas wycenić "misję publiczną" TVP

Jeśli TVP zrezygnuje z części reklam, to komercyjni nadawcy będą mogli podnieść ceny.

Czytaj więcej