O mediach

Reklamodawcy TV chętnie kierują odbiorców do strony WWW

Prawie w co trzeciej reklamie telewizyjnej pojawia się adres WWW reklamodawcy. Rzadko wskazywane są aplikacje mobilne lub social media. Takie wnioski wynikają ze szczegółowej analizy przeprowadzonej przez Biuro Reklamy TVP.

"Slow" - nowy magazyn "Newsweeka"

Autorką kwartalnika jest Iwona Zabielska-Stadnik, redaktorka naczelna "Newsweeka Psychologii".

MullenLowe MediaHub: seriale TV tracą widzów

Według analizy domu mediowego widownia większości seriali telewizyjnych maleje od trzech lat.

Pod rządami Discovery TVN mocniej inwestuje w ramówkę

Eksperyment: dwa nowe seriale zamiast jednego, ale krótsze.

Łukasz Kijek redaktorem naczelnym Next.gazeta.pl

Do zespołu serwisu dołączy 1 września.

Ruszył serwis Prawo.pl.

Zespołem zarządza Ewa Usowicz, dyrektor działu serwisów informacyjnych Wolters Kluwer Polska.

Anna Lubowska rozstaje się z GroupM

Z WPP, do której należy GroupM, związana była od 25 lat.

Wrześniowy "Women's Health" z akcją "Naga prawda o kobietach"

Projekt wspiera kampania reklamowa.

Biuro Reklamy TVP: Udział reklam z osobami w wieku 50+ systematycznie rośnie

Jednocześnie spada liczba reklam pokazujących osoby dojrzałe w sposób stereotypowy - wynika z przeprowadzonego badania.

"Śpiewajmy razem. All together now" - nowy program muzyczny Polsatu

Format zadebiutował z sukcesem na początku roku w Wielkiej Brytanii.