O mediach

TVN umieści w Playerze spin-offy swoich popularnych programów

Będą to m.in. "Top model", "Mam talent!" i "Ameryka express".

Marcinkowska-Bierzońska dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów"

Do działu mody w "Wysokich Obcasach Extra" dołączyła Kamila Wagner.

TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów

W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.

Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS

Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.

Storytel prezentuje nowy serial audio

Po raz pierwszy premierze powieści dźwiękowej towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.

Tłumy miłośników motoryzacji na VERVA Street Racing w Krakowie

Zakończyła się 9. edycja największej imprezy motoryzacyjnej w Polsce - VERVA Street Racing. W tym roku odbyła się w Krakowie i z całą pewnością była to trafna decyzja organizatorów, o czym świadczy ilość uczestników. W wydarzeniu w ciągu całego dnia wzięło udział 80 tysięcy gości!

NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"

Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.

Bauer 12. raz organizuje "Stylowe zakupy"

Październikowy, liczący 404 strony, numer "Twojego Stylu" wesprze kampania w TV, radiu, internecie, tytułach własnych Bauera i punktach sprzedaży prasy.

RMF nadal liderem, Trójka z historycznie niską słuchalnością

W badaniu KBR w zakresie sieci Eska wyprzedza Audytorium 17.

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.