TVN umieści w Playerze spin-offy swoich popularnych programów
Będą to m.in. "Top model", "Mam talent!" i "Ameryka express".
Marcinkowska-Bierzońska dyrektorką artystyczną "Wysokich Obcasów"
Do działu mody w "Wysokich Obcasach Extra" dołączyła Kamila Wagner.
TVP powraca do zapowiedzi programów przez spikerów
W tej roli zobaczymy m.in. Grzegorza Miśtala, Agatę Konarską, Annę Popek i Sylwię Dekiert.
Wojciech Zdanowicz w zarządzie AMS
Będzie odpowiedzialny za działalność operacyjną związaną z realizacją kampanii reklamowych, nadzór nad pracą oddziałów regionalnych spółki oraz współpracę z jej kontrahentami sieciowymi.
Storytel prezentuje nowy serial audio
Po raz pierwszy premierze powieści dźwiękowej towarzyszy filmowy trailer. Głosu tytułowemu "autorowi bestsellerów" użyczył i w spocie wystąpił Cezary Pazura.
Tłumy miłośników motoryzacji na VERVA Street Racing w Krakowie
Zakończyła się 9. edycja największej imprezy motoryzacyjnej w Polsce - VERVA Street Racing. W tym roku odbyła się w Krakowie i z całą pewnością była to trafna decyzja organizatorów, o czym świadczy ilość uczestników. W wydarzeniu w ciągu całego dnia wzięło udział 80 tysięcy gości!
NC+ przekonuje w nowej kampanii, że ma "najwięcej najlepszej piłki"
Działania reklamowe realizują: Havas Warsaw, Dobro i Havas Media.
Bauer 12. raz organizuje "Stylowe zakupy"
Październikowy, liczący 404 strony, numer "Twojego Stylu" wesprze kampania w TV, radiu, internecie, tytułach własnych Bauera i punktach sprzedaży prasy.
RMF nadal liderem, Trójka z historycznie niską słuchalnością
W badaniu KBR w zakresie sieci Eska wyprzedza Audytorium 17.
OOH bez kleju i papieru
Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.