O mediach

Atak hakerski na home.pl

Home.pl ma za sobą atak hakerski, największy w ponad 20-letniej historii firmy.

Studio Orka na MFF w Wenecji z realizacją "Yugen"

To projekt zacierający granice między filmem, matematyką, sztukami wizualnymi i muzyką.

"Pidżamersi" - nowe pismo Media Service Zawada

Magazyn otrzyma silne wsparcie promocyjne.

Travel Channel, TTV i TVN Turbo promują nowe programy

Kampanie stacji z Grupy TVN Discovery Polska realizowane będą na nośnikach OOH.

Bogdan Rymanowski debiutuje w Polsat News

Polsat News startuje z nową ofertą programową, nową oprawą i nowym studiem.

W stylu Spotify i Ubera

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Tagmax wprowadza innowację na światową skalę w talent show Polskiego Radia

Muzyczne talent show Programu 3 Polskiego Radia "Start NaGranie" to pierwszy w historii konkurs, w którym będzie można głosować na jego uczestników, kupując ich muzykę bezpośrednio z poziomu nagrania online. Innowacyjne rozwiązanie konkursowe wdrożył polski startup Tagmax.

Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", za którą odpowiada agencja Sixtyone Yards.

Znana jest już data premiery serialu "1983"

Emisja pierwszego polskiego serialu wyprodukowanego przez Netflix rozpocznie się 30 listopada.

Wkrótce premiera serialu kryminalnego "Znaki" [wideo]

Nową produkcję AXN wspiera wielokanałowa komunikacja.