Tramwaj antysmogowy jeździ na Śląsku
Business Consulting opracował koncepcję kreatywnego i niestandardowego działania skierowanego do mieszkańców regionu.
Facebook zatrudnia byłego brytyjskiego wicepremiera
Nick Clegg zastąpi Elliota Schrage na stanowisku wiceprezesa firmy ds. komunikacji i polityki publicznej.
Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie
W kampanii realizowanej przez Synergic wykorzystano takie nośniki jak autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.
"Gazeta Wyborcza" i Tok FM w pakiecie
Wspólną ofertę cyfrową promuje kampania pod hasłem "Różne formy, jedna potrzeba. Informacja" prowadzona w serwisach Agory oraz mediach społecznościowych.
Mural podnosi prestiż reklamowanego produktu
To jeden z wniosków płynących z badania "Reklama w przestrzeni publicznej 2018“, przygotowanego przez Kantar TNS Polska w partnerstwie z Good Looking.
Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media
W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.
TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"
Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.
Katarzyna Dąbrowska nową naczelną magazynu "Glamour"
Dotychczasowa redaktor naczelna Anna Jurgaś rozstała się z wydawnictwem Burda Media.
Burda odświeża "Samo Zdrowie"
Magazyn w nowej odsłonie trafia właśnie do kiosków.
Nowe cyfrowe nośniki w ofercie AMS
Inwestycja jest prowadzona w ramach projektu "Digital Kraków".