Nextdaystudio
NEXT DAY STUDIO

Maciej Hilt: Nadal będziemy kupować [Next Day Studio]

Stajemy przed trudniejszym, ale krytycznym dla "tu i teraz" wyzwaniem zbudowania swojej marki i produktu, również emocjonalnie, aby odbudować poziom na którym nasze produktu ponownie znajdą się w sferze pilnych potrzeb i pragnień konsumenta - mówi Maciej Hilt, business development Director w OS3.

Anna Roman-Pluta: Nowi konsumenci [Next Day Studio]

Pomoc w potrzebie i działania CSR, wspierające dodatkowo wizerunek marek - to jedno - ale dla marketerów to także 2 milionów nowych konsumentów, którzy układają sobie życie "na nowo" w Polsce - mówi Anna Roman-Pluta, strategy director OS3.

Zielona zmiana w reklamie [Next Day Studio]

Agencje mediowe coraz częściej podejmują temat konieczności zmiany emisji reklam na bardziej eko. Choć praktyki te dopiero raczkują, to na rynku można usłyszeć coraz więcej głosów na temat konieczności ograniczenia emisji CO2 przez branżę reklamową.

Bartosz Gąsiorowski: Więcej tańca! [Next Day Studio]

W święta częściej myślimy o innych, więc to potencjalnie idealny czas dla marek, które nie myślą tylko o sobie i mają cel wyższy, tzw. brand purpose. Ale to zadanie nie tylko na święta, a na każdą chwilę każdego roku - pisze Bartosz Gąsiorowski, strategy director, Freundschaft.

W stronę neutralności klimatycznej [Next Day Studio]

- W ostatnich latach zauważyliśmy znaczący wzrost zainteresowania firm kwestiami ochrony środowiska we wszystkich segmentach rynku. Przy wyborze produktów klienci zwracają uwagę na ich wydajność i skład - Wojciech Nizio, regional brand activation manager, Tork.

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.

Marcin Piecewicz: W czasach czarnych łabędzi - przygotuj się na kryzys [Next Day Studio]

Według twórcy pojęcia czarnych łabędzi to głównie one pchają świat do przodu - pisze Marcin Piecewicz, CEO w ONE House.

Agata Szymańska: Reklama dla klimatu [Next Day Studio]

Jak policzyć ślad węglowy komunikacji marketingowej i co może zrobić branża aby uniknąć kryzysu klimatycznego pisze Agata Szymańska, media strategy director, Dentsu Polska.

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego batonu, napoju czy przekąski oznacza pokazanie stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.

Jak wygląda rzeczywistość Generacji Z i czemu "to, co nam się wydaje" nie zawsze jest prawdą? [NEXT DAY STUDIO]

Agencja MediaHub w obszernym badaniu łączącym metody ilościowe i jakościowe, oddała głos Pokoleniu Z, by spojrzeć na świat ich oczami.