Nextdayweek
NEXT DAY WEEK

Nowoczesny OOH odpowiedzią na wyzwania klimatyczne [podcast]

Nowoczesne technologie mogą zmienić OOH w medium ekologiczne, ale także tradycyjny outdoor może być bardziej eko.

Rozwiązania eko w sektorze B2B [podcast]

Polityka CSR może objąć wiele obszarów firmy, co pokazuje przykład firmy Raben.

Jesteśmy pierwsi, pójdą za nami następni

- Wiele dużych firm ogłasza, że są neutralne, ale osiągają to wyłącznie kompensacją. Takie działanie na zasadzie “najpierw nabrudzę, a potem posprzątam" jest drogą na skróty, często typowy greenwashing. Nam chodzi bardziej o strukturalną zmianę  -  mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One. 

Biznes bardziej zrównoważony i bardziej "zielony"

- L’Oréal od ponad dekady realizuje strategię zrównoważonego rozwoju. Kierunek transformacji dotyczy całej firmy, ale dziś flagową marką jest Garnier, w ramach której część zobowiązań jest już wdrożona - mówi Katarzyna Chaber-Osińska, sustaintabiliy director, L’Oréal Polska i kraje bałtyckie.

Czy plastik jest zły?

Nie wszystkie negatywne opinie o plastiku są prawdziwe - uważa a Monika Rosłon, dyrektor handlowa firmy Pakmar.

Jak kupują młodzi internauci? [wideo]

Jak pokolenie Z patrzy na trendy eko, wege czy fair trade - pokazuje zrobione dla nas badanie przez panel badawczy Ariadna.

Jaka jest prawda o pokoleniu Z?

Chociaż wszyscy pamiętamy sceny ze strajku klimatycznego i myślimy o młodych ludziach jako aktywistach, to ich zachowania przy półce nie są aż tak radykalne.

Jak mówić do pokolenia Z? [wideo]

Grupa Dentsu już po raz drugi zbadała tę generację i przygotowała obszerny raport na ten temat.

Case Study: Noś dłużej

Electrolux razem z Ubrania do Oddania uruchomił cyrkularny e-butik nosdluzej.pl. To przykład jak marki chcą zachęcić do umiaru w konsumpcji.

Digitalizacja OOH drogą do bardziej ekologicznej reklamy [podcast]

Rozmawiamy z przedstawicielami firmy AMS o tym jako nowe technologie i nowe produkty nogą zmienić branżę w bardziej przyjazną środowisku. To digital, ale nie tylko.