Opinie

Afera, której nie było?

Afera, której nie było?

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

Czytaj więcej
Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

Jak nie zgubić się w danych i nie zgubić danych?

Marketing, a w szczególności digital marketing, jest w dużej mierze oparty na danych, jakie gromadzimy w trakcie kampanii. Bez odpowiednio zagregowanych statystyk praktycznie nie ma mowy o skuteczności.

Czytaj więcej
Co dalej z performance marketingiem?

Co dalej z performance marketingiem?

Świat domów mediowych długo nie brał na poważnie kampanii performance. W wielu przypadkach rola performance (oceniana na podstawie stosunkowo skromnej skali) w zderzeniu z masą budżetową kampanii wizerunkowych i idących za nimi "cepeemo-dolarów" nie budziła większego zainteresowania.

Czytaj więcej
Zapomniane słowo na H

Zapomniane słowo na H

W świecie biznesu znane są przypadki, w których to, co dziś nazywane jest strategią rynkową, wczoraj nazywano hipokryzją.

Czytaj więcej
Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Liczba komunikatów reklamowych wysyłanych do kobiet jest ogromna, a z drugiej strony stale rośnie trend blokowania reklam.

Czytaj więcej
Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Prezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.

Czytaj więcej
Big Data zmienia content marketing

Big Data zmienia content marketing

Weryfikacja i identyfikacja potencjalnych klientów, budowa baz retargetingowych, czy generowanie leadów. Content marketing nie musi ograniczać się jedynie do kampanii wizerunkowych. Dzięki nowoczesnym technologiom można zdecydowanie zmaksymalizować efekt takich działań.

Czytaj więcej
Dotrzeć do użytkowników "naście minus"

Dotrzeć do użytkowników "naście minus"

Poznajcie pięć skutecznych sposobów dotarcia do młodych użytkowników poprzez platformę Google - YouTube.

Czytaj więcej
Drzwi do klienta są już uchylone

Drzwi do klienta są już uchylone

Handel detaliczny to dziś jedna z najciekawszych, najbardziej dynamicznych i innowacyjnych branż. Sprzedaż staje się multidyscyplinarna, łącząc marketing, logistykę, zarządzanie danymi, statystykę i umiejętności analityczne - uważa Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD.

Czytaj więcej
Kosmetyki 2.0

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Czytaj więcej