Opinie

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Prawie co piąty Polak uważa, że nie ma żadnej epidemii koronawirusa

Wśród osób między 18 a 34 rokiem życia ten pogląd podziela już prawie co trzecia osoba - wynika z badania przeprowadzonego dla serwisu ciekaweliczby.pl na panelu Ariadna.

Jaki model rozliczeniowy między klientem a agencją wybrać?

Czy model rozliczeniowy klienta z agencją kreatywną jest wynikiem wypracowanego przez nią modelu biznesowego, wypadkową oczekiwań klienta, czy może efektem przypadku? Na pewno nie ma jednej reguły, ale zależności te zdecydowanie zmieniają się w czasie - pisze Monika Popowska z Schulz brand friendly,

Unia Europejska pokazuje technologicznym gigantom, że nie jest bezsilna [komentarz]

Wydanym w środku wakacji wyrokiem Trybunału Sprawiedliwości Unia Europejska pokazała, że może zablokować transfer danych i w efekcie wpłynąć na zyski technologicznych gigantów znanych pod skrótem GAFA - komentuje Zofia Babicka-Klecor, prawniczka, współtwórczyni Kreatora Legal Geek.

Klienci oczekują od branży badawczej lepszej weryfikacji respondentów

Żadna metoda nie jest w pełni skuteczna, trzeba łączyć kilka technik kontroli - pisze Łukasz Zieliński, prezes zarządu Syno Poland.

Człowiek-głos ["Dyrdymarki" - recenzja]

"Dyrdymarki" Marka Niedźwieckiego mają swoją premierę podczas faktycznej agonii Programu Trzeciego Polskiego Radia. Wspomnienia i anegdoty nie pozostawiają wątpliwości: to okruch świata, który bezpowrotnie utraciliśmy.