Opinie

Nowa formuła pracy biurowej - ankieta

Z powrotami do biur po pierwszych falach pandemii koronawirusa jest jak z powrotami do szkół. Sytuacja zmienia się z tygodnia na tydzień. Jakie plany z mają przedstawiciele domów mediowych? Niemal wszystko wskazuje na to, że wiele się zmieni i to na korzyść dla pracowników agencji.

Co dalej z TVN?

Od kilkunastu godzin zalewa nas morze emocjonalnych komentarzy po przegłosowaniu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji. Spróbujmy - choć to niełatwe - zostawić emocje na boku. Gorączkowe definiowanie, co jest "nową targowicą" i kto jest "sprzedajną szmatą" niczego nie rozjaśni.

Suma wszystkich ewolucji

Czy suma wszystkich post pandemicznych trendów daje nam rewolucję w planowaniu strategii komunikacji w mediach - zastanawia się Łukasz Zaleśny, strategy director w OMD.

"Medal będzie mój" [recenzja]

W dniu otwarcia Igrzysk Olimpijskich w Tokio zachęcamy do sięgnięcia po książkę Jacka Kurowskiego - szczere rozmowy z polskimi lekkoatletami o tym, jak trudna i pełna wyrzeczeń jest droga na szczyt.

"Narodziny polskiego paraolimpizmu" - premiera książki

Dzisiaj paraolimpiady to już codzienność, społecznie akceptowana normalność. Coraz większa aktywność sportowa osób z niepełnosprawnościami w  dużej mierze stała się możliwa dzięki przełamaniu w społeczeństwach psychicznych barier w odbiorze kalectwa, niepełnosprawności - mówi autor, Jerzy Beck.

Sukces i inspiracja - "Liderzy" [recenzja]

Warto sięgnąć po "Liderów", by poznać cenę sukcesu i cenę ryzyka w biznesie i życiu. I uczyć się od najlepszych, jak Gates, Bezos czy Cook. Również na ich błędach.

Zamykanie sklepów to nic nowego?

Gdy handel spożywczy ma się coraz lepiej (część spożycia z restauracji przeniosła się przecież do domów), handel niespożywczy, zwłaszcza ten z szeroko pojętego fashion, ogłasza zamknięcia kolejnych placówek. Zamknięcia na stałe, a nie na czas lockdownu.

Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]

Jeżeli przedsiębiorcy dostrzegą, jak dużą szansę na rozwój globalny daje dziś Amazon, polscy klienci mogą podążyć za nimi - uważa dyrektor zarządzająca SalesTube.

Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"

Milenialsi dorastają. Co więcej, stają się rodzicami i to na swój własny, indywidualny, milenijny sposób. Co ich wyróżnia w podejściu do rodzicielstwa i co jest dla nich ważne? - zastanawia się Anna Kiljan-Szydełko, senior strategic planner w Opus B.

Dlaczego padło na reklamę?

Nie mamy w branży wątpliwości, że pomysł opodatkowania reklamy jest bardzo zły. Reklama, która jest paliwem dla gospodarki, może stać się droższa, a więc mniej dostępna. I to w chwili kiedy gospodarka ma wychodzić z dołka po pandemii. Warto się jednak zastanowić dlaczego padło właśnie na reklamę.