Opinie

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Debiut InPostu na giełdzie w Amsterdamie [komentarz]

W samym środku boomu na e-commerce InPost świetnie go wykorzystuje - komentuje Krzysztof Jaciw, prezes zarządu merce.com

Prasa jest dla Polaków najbardziej wiarygodnym źródłem informacji

Prasa, bez względu na kanał dystrybucji, jest medium, które angażuje. Ma rzeszę wiernych czytelników, którzy nie wyobrażają sobie, że można nie czytać, nie potwierdzać informacji w sprawdzonych źródłach - pisze Waldemar Izdebski, prezes Polskich Badań Czytelnictwa.

Elektroklapa

Jeśli ktoś myśli, że z polską kreacją coś jest nie tak, to po poznaniu ostatnich kampanii elektormarketów nabierze pewności, więcej - stwierdzi, że jest bardzo źle.

Kto podzielił Amerykę? Media [recenzja]

"Gwarantuję wam, że przyjdą czasy, kiedy Amerykanie zatęsknią za silnym, niezwiązanym z żadną partią polityczną kanałem informacyjnym, żeby pomógł im zrozumieć, co się dzieje dokoła" - pisze we wstępie Matt Taibbi i dajemy wiarę jego tęsknotom, bo w pełni je w Polsce podzielamy.

Jak Timecode Film Production połączył ekologię, animację i środowisko reklamowe [wideo]

Trzecią edycję konkursu Timecode Akcja Animacja, którą odbyła się pod hasłem "Animacja dla planety", podsumowuje Tomek Dławichowski - partner i dyrektor zarządzający domu produkcyjnego Timecode.