Opinie

Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?

Uprzywilejowanie na siłę TVP ośmiesza projekt, ale telewizja à la carte, pomimo obaw, może być szansą.

Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić

Bieżący rok z pewnością przyniesie jeszcze więcej działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkownikom, jak i samym markom - pisze Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland, RTB House.

Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku

Szybko zmieniające się trendy konsumenckie skłaniały nas do odważniejszego podejścia, generowania większej liczby kampanii opartych na danych i historii bardziej skoncentrowanej na odbiorcach - pisze Maciej Olszanka, strategy director Unique One.

Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok

Wprowadzanie nowych trendów do komunikacji marek nigdy nie było łatwe, niezależnie od poziomu doświadczenia marketera i agencji. A implementacja trendów jest dziś kluczowa. To warunek osiągnięcia efektywności - pisze Edyta Walenciej, digital manager, Unique One

Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"

W naszej sondzie, opublikowanej w pierwszym numerze "Media Marketing Polska" w 2023 r., wzięli udział: Piotr Tyborowicz, Magdalena Niewińska, Joanna Kwas, Rafał Lampasiak i Tomasz Ramza.

Bawmy się przez całe życie ["Historia Lego" - recenzja]

Podtytuł "Historii Lego", czyli "Opowieść o rodzinie, która stworzyła najsłynniejszą zabawkę na świecie", dobrze oddaje charakter książki.

Top 10 - Książki roku 2022

Liczymy, że nasz wyrobiony czytelnik znajdzie w tym zestawieniu kilka tytułów dla siebie. A może nawet wszystkie dziesięć?

Roboty chcą być glamour

O roli dobrego designu w technologiach dla biznesu opowiada Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Najważniejsze wydarzenia roku 2022 w social mediach i reklamie internetowej

Na koniec dnia to przeciętny Kowalski pomnożony przez setki milionów musi znaleźć w technologii cechy, które uczynią jego życie lepszym, prostszym. I za żadną cenę nie da sobie wcisnąć rozwiązań, które nie są mu potrzebne - pisze Artur Roguski, senior social media manager, Focus Nation.

Shein - na czym polega sukces ultra fast fashion

Platforma Shein jest obecnie największym detalistą odzieżowym na świecie. Warto zastanowić się, jakie są przyczyny tego sukcesu.