Opinie

Branżę badawczą czekają duże zmiany. Na koronawirusie najmocniej zyska CAWI

Branżę badawczą czekają duże zmiany. Na koronawirusie najmocniej zyska CAWI

Ankiety przeprowadzane online mogą okazać się alternatywą dla bardziej kosztownych technik, choć oczywiście nie znajdą zastosowania we wszystkich przypadkach - komentuje Łukasz Zieliński, prezes zarządu Syno Poland.

Czytaj więcej
New business w czasach kryzysu. Czy naprawdę powinniśmy "poskładać zabawki" i czekać?

New business w czasach kryzysu. Czy naprawdę powinniśmy "poskładać zabawki" i czekać?

Nie! Agencje właśnie teraz mają szanse na pokazanie swojej kreatywności i, co ważne, dojrzałości biznesowej, co w branży czasem wciąż postrzeganej przez pryzmat Dona Drapera popijającego whisky po przyjściu do biura bardzo może się przydać - pisze Michał Cieciak, BD manager, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Pokolenie digital natives będzie rozdawać karty

Pokolenie digital natives będzie rozdawać karty

Obecne pokolenie dzieci nie pamięta czasów bez internetu, wszechobecnych gier i wi-fi. To pierwsi, prawdziwi "digital natives". Przyzwyczajeni do tego, że cyfrowa rozrywka jest zawsze dostępna, bez ramówek i długich przerw na reklamy, często nie do nich kierowane - pisze Tomasz Bruss, CEO Mediafarm.

Czytaj więcej
Co jest pewne, gdy nic nie jest pewne?

Co jest pewne, gdy nic nie jest pewne?

Pamiętajcie, że nie każdy zainwestowany i wydany dziś budżet reklamowy przyniesie bezpośrednie korzyści, ale więcej możecie stracić (a właściwie - Wasze marki), stawiając na strategie wycofania, przeczekania czy bezczynności - ostrzega Monika Popowska, client service director, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Wizerunkowy strzał w stopę czyli jak Pierre de Coubertin przekręca się w grobie

Wizerunkowy strzał w stopę czyli jak Pierre de Coubertin przekręca się w grobie

Szybsza decyzja o przełożeniu igrzysk na lato 2021 definitywnie rozwiązałaby sytuację i pozwoliła na wyjście MKOl-owi z twarzą. Ale na nią musieliśmy poczekać przynajmniej o kilka tygodni za długo - pisze Katarzyna Kochaniak, partner zarządzający w agencji Arskom.

Czytaj więcej
#AloneTogether

#AloneTogether

O tym, jak technologia ratuje nas przed izolacją w dobie pandemii, pisze Ewa Leksander, copywriter w Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Wzrost e-commerce w czasie kryzysu

Wzrost e-commerce w czasie kryzysu

Branżę e-commerce czeka wymagający, ale też bardzo ciekawy czas. Trend aktywizacji internautów na pewno się nie zatrzyma, a wręcz przyspieszy. Tłoczno zrobi się jednak również po stronie sprzedawców, a w recesji siła nabywcza spadnie. Przygotowania do nowej rzeczywistości trzeba rozpocząć już teraz.

Czytaj więcej
Działania marek w okresie pandemii

Działania marek w okresie pandemii

Spora część firm w ostatnim tygodniu zupełnie zrezygnowała z komunikacji. Nie jest to dobra metoda - podkreśla ekspert ds. komunikacji marek Magna Talenta Piotr Grządziel.

Czytaj więcej
Smartfony i aplikacje mogą przysłużyć się ekologii

Smartfony i aplikacje mogą przysłużyć się ekologii

Branża mobilna powinna lepiej edukować w zakresie ekologii. To leży w naszym wspólnym interesie - pisze Michał Giera, prezes zarządu Mobiem Polska, agencji specjalizującej się w marketingu mobilnym.

Czytaj więcej
Umowa śmieciowa

Umowa śmieciowa

To już siódmy felieton, który piszę dla "Media Marketing Polska". Niechże się wreszcie z czegoś ucieszę. Koniec z reklamozą w moim mieście.

Czytaj więcej