Opinie

Coś poszło nie tak [rewolucja w TVP]

Piotr Machul przeciera oczy ze zdumienia patrząc na rewolucję w telewizji publicznej.

Uodpornij się na wstrząsy [Jonathan Brill, "Dzikie fale"]

Książka Jonathana Brilla błyskotliwie pokazuje, że zamiast "wróżyć z fusów", warto przygotować się zawczasu do przyszłych wyzwań, uzyskując przewagę nad mniej zapobiegliwymi rywalami.

10 zjawisk, które ożywią media i reklamę w 2024 roku

Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, z kolejnym felietonem z cyklu #NaGalowo.

Wycofanie plików cookies stron trzecich w 2024 roku: 5 wskazówek dla marketerów

Rok 2024 przyniesie marketerom wiele powodów do ekscytacji, ale także obawy przed nowymi wyzwaniami. Wycofanie cookies stron trzecich w przeglądarce Chrome zaplanowane na drugą połowę roku, a także nowe regulacje w różnych obszarach sprawią, że branża marketingowa przejdzie dużą transformację.

Tomasz Woźniak: Temu konsekwentnie stawia na marketing produktowy

CEO i partner w Future Mind o szybko umacniającej się na polskim rynku e-commerce pozycji chińskiej platformy Temu.

Rafał Sobierajski: Mur limitów można przebić

Branża farmaceutyczna należy do tych, przed którymi mur limitów i utrudnień jest szczególnie wysoki, ale w ramach dostępnych możliwości dobry zespół kreatywny jest w stanie wciąż zrobić bardzo dużo - pisze Rafał Sobierajski, head of social performance Business Factory.

2024: rok wyzwań - sonda

W tradycyjnej noworocznej sondzie swoimi przemyśleniami podzielili się z "MMP": Izabela Albrychiewicz (GroupM), Michał Ryszkiewicz (Altavia Kamikaze + K2), Maciej Niepsuj (Mediahub), Krystian Botko (Anystar), Anna Nowak (Dentsu Creative), Miłosz Jacyna (Havas Play).

Od A (AI) do Z (zarządzania) - Top 10 książek roku według "MMP"

Ciekawych pozycji było znacznie więcej niż znalazło się w naszym krótkim zestawieniu. Samych nowych książek o AI, wartych polecenia i wydanych w ostatnim roku w Polsce, uzbieralibyśmy z tuzin. Musieliśmy jednak dokonać radykalnych wyborów i wytypować top 10.

Gorąco, ale pokojowo - rewolucja w polskich mediach

Rewolucja w polskich mediach rozpisana jest nie na dni, ale na miesiące i nie dotyczy jedynie TVP, Polskiego Radia i PAP, ale również Rady Mediów Narodowych, KRRiT, prasy regionalnej i być może domu mediowego Sigma Bis.

Jak nie dać się zatopić nadchodzącej fali [Mustafa Suleyman, The Coming Wave - recenzja]

Temat AI nie schodzi od miesięcy z nagłówków światowych mediów, a trudno o lepszego eksperta w tym obszarze niż Mustafa Suleyman.