Opinie

Czas epidemii w przedsiębiorstwie: nie zawiedźmy naszych pracowników

Czas epidemii w przedsiębiorstwie: nie zawiedźmy naszych pracowników

Jako pracodawcy wykorzystajmy ten czas na umocnienie zaufania i oddania pracowników - zachęca Izabela Kielczyk, psycholog biznesu, psychoterapeuta i trener ludzi biznesu, właściciel i manager zarządzający Bellako.

Czytaj więcej
COVID-19 vs. mobile. Jak koronawirus wpływa na rynek aplikacji mobilnych?

COVID-19 vs. mobile. Jak koronawirus wpływa na rynek aplikacji mobilnych?

Aplikacje zyskują obecnie najwięcej, a zaufanie wypracowane obecnie zostanie utrzymane na bardzo długo. Największe przyspieszenie nastąpiło w grach mobilnych, streamingu oraz fitness w domu - pisze Tomasz Starzyński - prezes zarządu i managing partner w Up&More.

Czytaj więcej
Przewidując nową normalność [Bartosz Gostkowski, HiBrands]

Przewidując nową normalność [Bartosz Gostkowski, HiBrands]

O tym, jak kryzys epidemii Covid 19 zmieni trendy na rynku opakowań i identyfikacji wizualnej, pisze Bartosz Gostkowski, strategy director HiBrands.

Czytaj więcej
Travelling without moving [Kuba Janicki, Opus B]

Travelling without moving [Kuba Janicki, Opus B]

Wyostrzonego kilkunastu latami prosperity apetytu na podróżowanie nie stracimy nagle tylko dlatego, że jakiś wirus i jakiś minister pospołu zmuszą nas do siedzenia w domach. Będziemy jednak zaspokajać go na nowe sposoby - pisze Kuba Janicki, creative director, Opus B.

Czytaj więcej
Myślimy o powrocie do biura [Łukasz Zarębski, Cut The Mustard]

Myślimy o powrocie do biura [Łukasz Zarębski, Cut The Mustard]

Nie ma momentu, w którym możemy zamknąć komputer, drzwi biura i znaleźć się w domowej rzeczywistości, wolnej od pracy - mówi Łukasz Zarębski, client service supervisor w Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Otwarcie restauracji a branża e-delivery [opinia]

Otwarcie restauracji a branża e-delivery [opinia]

Ponowne otwarcie restauracji może ośmielić więcej osób do zamawiania dań za pomocą agregatorów - uważa Piotr Kruszyński, CEO Pizzaportal.pl

Czytaj więcej
Konsument w czasie pandemii

Konsument w czasie pandemii

"Zmiana" to słowo, które najtrafniej definiuje sytuację konsumentów w czasie epidemii. I w pierwszej kolejności chodzi tu o zmiany sposobów zaspokajania potrzeb, samych potrzeb i wydatków.

Czytaj więcej
Hype czy chwilowy triumf?

Hype czy chwilowy triumf?

Źródła sukcesu zbiórki Radia Nowy Świat należy doszukiwać się w osłabieniu dotychczasowej "macierzystej" stacji Polskiego Radia Programu 3, a także w braku na horyzoncie alternatywy dla zawiedzionych słuchaczy - uważa Paweł Jóźwik, strategy group head, Schulz brand friendly.

Czytaj więcej
Jak dostosować pomiar wyników reklamowych podczas pandemii - 4 wskazówki

Jak dostosować pomiar wyników reklamowych podczas pandemii - 4 wskazówki

W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości trudno jest przewidzieć skutki naszych decyzji. Gabriel Matwiejczyk, marketing science partner CEE w Facebooku, podsuwa kilka wskazówek, które ułatwią analizę wyników działań reklamowych.

Czytaj więcej
DIMAQ, czyli znak czasu

DIMAQ, czyli znak czasu

Szkolenie DIMAQ skonstruowane jest tak, że dzięki różnym blokom tematycznym każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie w zależności od charakteru swojej pracy.

Czytaj więcej