"Pierwszy klient" - ocena spotu DDB Warszawa i Dobro dla McDonald's
Spot oceniają Hubert Pałkiewicz, media & communication strategy director w Euvic Media (Euvic Performance) oraz Mirek Skotarczyk, head of strategy, Communication Unlimited,
Netflix otwiera się na reklamy [komentarz]
Nad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
"Kuchnia towarzyska i uczuciowa" Andy Rottenberg
Ta publikacja zrodziła się z potrzeby zagospodarowania pustki w czasach pandemii.
Biznes naprawy świata [Kuba Janicki, Opus B]
Kryzysy zawsze wołają "sprawdzam!". Przyspieszają procesy i radykalizują postawy. Jeszcze nigdy marki i marketerzy nie stali wobec społeczności tak jednoznacznie domagającej się pryncypialnie prymatu etyki i empatii nad logiką "business as usual" - pisze Kuba Janicki, creative director w Opus B.
Ukraina zdobi człowieka [Felieton Michała Majczaka]
Czy w tej tęsknocie do czegoś Wielkiego należy szukać źródeł tak ogromnego entuzjazmu, z jakim powitaliśmy nie tylko miliony uchodźców, ale i niebiesko-żółtą symbolikę?
Większość specjalistów marketingu w Europie nie jest gotowa na rezygnację z ciasteczek
Na szczęście w tunelu można dostrzec światełko w postaci nowych rozwiązań - pisze Grete Sadd z PR Consultancy.
Fejk czy nie fejk?
Jak nie zostać ofiarą dezinformacji - podpowiada Adam Kurzejewski, Head of Buzz Marketing, Euvic Buzz (Euvic Performance).
Natychmiastowa reakcja reklamodawców na sytuację w Ukrainie
Czy budżety i harmonogramy reklamowe są faktycznie sztywne, nie do ruszenia? Czy muszą być planowane i akceptowane z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem? Sytuacja, której wszyscy doświadczamy od niespełna trzech tygodni, pokazuje, że niekoniecznie - pisze Klaudia Żyłka, marketing team lead, Sotrender
Przesłanie kampanii społecznych [Greenpeace vs. PGE]
Czy rzeczywiście ktoś chce zalać Gdańsk i zniszczyć połowę zwierząt? Kampania NGO atakuje, ale czy trafia celnie, czy też kulą w płot? O oskarżeniach Greenpeace wobec Grupy PGE pisze dr Jarosław Kończak, adiunkt na Wydziale Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Dawid Kaźmierczak: Czasem mniej znaczy więcej
Tendencja do podziałów i konfliktów nie jest wyłącznie naszą cechą. Według raportu Pew Research Center, uznanego ośrodka badawczego z Waszyngtonu, polaryzacja poglądów poszła tak daleko, że ludzie nie zgadzają się już nawet co do podstawowych faktów. W 2021 r. nie dla każdego Ziemia była okrągła...