Opinie

Vege to także biznes

Vege to także biznes

Polacy nie przechodzą masowo na wegetarianizm i weganizm, ale jednak coraz częściej do diety włączają potrawy bez mięsa. Na tyle często, że produkty vege stały się ważną częścią oferty dużych wytwórców żywności.

Czytaj więcej
Smartfony za darmo?

Smartfony za darmo?

Wystarczy pójść drogą wytyczoną przez firmę Amazon i dać klientom wybór, czy chcą otrzymywać duże korzyści w zamian za oglądanie filmów reklamowych.

Czytaj więcej
Kłam Pinokio, kłam

Kłam Pinokio, kłam

Perfekcyjnie przygotowane do wywiadu opisują swoje życie zdaniami, które znają z reklam lub seriali. Lubią książki, chodzą do kina albo na przedstawienie córki do domu kultury.

Czytaj więcej
Kino - hossa nieprzypadkowej rozrywki

Kino - hossa nieprzypadkowej rozrywki

O tym, w czym tkwi siła kina z punktu widzenia reklamodawców i jakie perspektywy stoją przed tym medium pisze Piotr Wieremiejczuk, trading specialist Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Po drugiej stronie tęczy

Po drugiej stronie tęczy

Jak daleko można się posunąć, by zdobyć uznanie odbiorców? Czy cel uświęca środki? Gdzie powinna kończyć się fikcja?

Czytaj więcej
Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

Cartoon Network przedstawia raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci"

Cartoon Network prezentuje raport "Koleżeńskie zachowania wśród dzieci", który jest częścią kampanii społecznej "Bądź kumplem, nie dokuczaj". W tym roku ambasadorem akcji został Robert Lewandowski.

Czytaj więcej
Cena spokoju

Cena spokoju

Najpierw cash, a potem usługa. Nie należy dyskutować z facetem, który kładzie nam rurki z wodą w ścianie. Płatności. Dlaczego jedynie w branży, z którą związałem swoje życie, jest inaczej?

Czytaj więcej
To reklama. To Pawłow

To reklama. To Pawłow

To nie od kontekstu zależy sukces naszych działań. Przecież każdy wie, że w metrze jest ciasno. Reklamy przypominające o tym mnie osobiście wkurzają. I banał. Raj to wyspa z palmami, biały króliczek jest słodki, a sąsiadka nosi wałki i bywa wścibska. Co z tego? Powiedz mi coś, czego nie wiem.

Czytaj więcej
Quo vadis, AI?

Quo vadis, AI?

Zaledwie 4% Polaków nie zetknęło się z terminem "sztuczna inteligencja". Choć czujemy niepokój przed zmianami porządku, który znamy, zarazem widzimy potrzebę kształcenia zarówno siebie, jak i przyszłych pokoleń w tym konkretnym obszarze - pisze Katarzyna Kałaniuk, social media specialist Reprise.

Czytaj więcej
Afera, której nie było?

Afera, której nie było?

Paradoksalnie z tzw. afery szpiegowskiej Huawei może wyjść silniejszy niż przed całym zamieszaniem.

Czytaj więcej