Opinie

Raport Google a przyszłość ścieżki zakupowej online

Raport Google a przyszłość ścieżki zakupowej online

Z badania Google i IPSOS wynika, że prawie dwie trzecie polskich konsumentów ma "w głowie" konkretne marki, odpowiadające na ich zapotrzebowania oraz że nie jesteśmy aż tak uzależnieni od smartfonów jak się na ogół sądzi - zauważa Michał Sosnowski, Project Manager w Tagmax.

Czytaj więcej
Marketing2Women, czyli jak mówić do kobiet

Marketing2Women, czyli jak mówić do kobiet

O 14. edycji nowojorskiej konferencji specjalnie dla "MMP" pisze Katarzyna Pawlikowska - ekspert ds. konsumenckich i społecznych zachowań kobiet, założycielka Garden of Words Group.

Czytaj więcej
Bezcenne świeże spojrzenie

Bezcenne świeże spojrzenie

- Nie rezygnujemy z produkcji filmowych, ale właśnie animacjom chcemy poświęcić najwięcej uwagi - mówi Tomasz Dławichowski, managing director w Timecode Film Production.

Czytaj więcej
Czy animacja może być odbierana lepiej niż klasyczna reklama?

Czy animacja może być odbierana lepiej niż klasyczna reklama?

O korzyściach związanych z wykorzystaniem animacji w komunikacji marketingowej i konkursie Timecode Akcja Animacja rozmawiają: Katarzyna Rykaczewska - communication specialist, Open Minded Group i Olaf Krynicki - director of communications, Samsung Electronics Polska.

Czytaj więcej
Content marketing z Cleveland

Content marketing z Cleveland

Relację z Content Marketing World przygotował Norbert Kilen, dyr. strategii On Board Think Kong.

Czytaj więcej
Kłopot z brand safety

Kłopot z brand safety

Czy łatwo jest zabezpieczyć się przed niepożądanymi treściami? W teorii wystarczy przestrzegać podstawowych zasad, aby zapewnić przynajmniej podstawowy poziom bezpieczeństwa marki, w praktyce jest to proces, który może wymagać znaczącej zmiany sposobu zarządzania komunikacją.

Czytaj więcej
Branża handlowa będzie inwestować w technologie

Branża handlowa będzie inwestować w technologie

Obecnie firmy handlowe przeznaczają najwięcej środków na rozwiązania mobilne, chmurę i analitykę biznesową, ale już za dwa lata priorytetem staną się inwestycje w Big Data - wynika z analiz Oxford Economics.

Czytaj więcej
Nowa jakość influencerów?

Nowa jakość influencerów?

Jak twórcy wideo są obecnie wspierani na YouTube i skąd głównie czerpią swoje przychody?

Czytaj więcej
Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Domy mediowe pracują za 0,001 proc. prowizji za zakup TV

Natomiast rabaty w radiu i prasie przekraczają już 80 proc.

Czytaj więcej
Modny powód, by uprawiać sport

Modny powód, by uprawiać sport

Wydarzeń sportowych jest coraz więcej, coraz więcej spersonalizowanych treści zachęca użytkowników do wejścia w świat sportu a same produkty pierwotnie stworzone do treningu funkcjonują jako elementy garderoby i mody. Gdzie w tym systemie znajduje się sam sport?

Czytaj więcej