Opinie

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Social selling - potencjał sprzedażowy mediów społecznościowych

Media społecznościowe sprawiają, że decyzje zakupowe mogą zapadać szybko, a im krótsza ścieżka zakupowa, tym większa szans na konwersję - pokazują Lech Wyrzykowski i Tomasz Kraiński, eksperci SEM z Result Media.

Radio Track: wywiad ze słuchaczem przypomina naturalną konwersację

Jak powstają ratingi stacji radiowych - tłumaczy Jan Marcin Kujawski.

Czas wielu wyzwań

Wszyscy nasi partnerzy (a jest ich ponad 170) wprowadzili zmiany w firmach w wyniku ograniczeń związanych z COVID-19 - pisze dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB Urszula Zarańska.

Stanisław Łubieński, "Książka o śmieciach" [recenzja]

Ta lektura wywołuje słuszne cywilizacyjne wyrzuty sumienia i nawołuje do szybkiej reakcji.

Dane, analizy, algorytmy - gdzie w tym wszystkim MY? [wideo]

Agregowanie danych i ich umiejętne przetwarzanie oraz wykorzystywanie sztucznej inteligencji pomaga podnieść standardy opieki zdrowotnej w okresie pandemii - pisze Jakub Bugieda, senior communications planner w Spark Foundry.