Opinie

Zapomniane słowo na H

Zapomniane słowo na H

W świecie biznesu znane są przypadki, w których to, co dziś nazywane jest strategią rynkową, wczoraj nazywano hipokryzją.

Czytaj więcej
Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Jak trafić z reklamą online do nie tak słabej płci?

Liczba komunikatów reklamowych wysyłanych do kobiet jest ogromna, a z drugiej strony stale rośnie trend blokowania reklam.

Czytaj więcej
Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Dokąd konsumenta zaprowadzi wideo? Rola YouTube na ścieżce zakupowej

Prezentujemy tekst dzisiejszego wystąpienia Michała Protasiuka, CEE Insights Managera w Google, na Forum IAB w Warszawie.

Czytaj więcej
Big Data zmienia content marketing

Big Data zmienia content marketing

Weryfikacja i identyfikacja potencjalnych klientów, budowa baz retargetingowych, czy generowanie leadów. Content marketing nie musi ograniczać się jedynie do kampanii wizerunkowych. Dzięki nowoczesnym technologiom można zdecydowanie zmaksymalizować efekt takich działań.

Czytaj więcej
Dotrzeć do użytkowników "naście minus"

Dotrzeć do użytkowników "naście minus"

Poznajcie pięć skutecznych sposobów dotarcia do młodych użytkowników poprzez platformę Google - YouTube.

Czytaj więcej
Drzwi do klienta są już uchylone

Drzwi do klienta są już uchylone

Handel detaliczny to dziś jedna z najciekawszych, najbardziej dynamicznych i innowacyjnych branż. Sprzedaż staje się multidyscyplinarna, łącząc marketing, logistykę, zarządzanie danymi, statystykę i umiejętności analityczne - uważa Grzegorz Wachowicz, dyrektor ds. handlu i marketingu, RTV EURO AGD.

Czytaj więcej
Kosmetyki 2.0

Kosmetyki 2.0

E-commerce i digital wywierają coraz większy wpływ na branżę kosmetyczną. Ważną zmianą w strategii firm są także działania proekologiczne - pisze Andrzej Mytych, dyrektor ds. komunikacji i członek zarządu AVON Cosmetics Polska

Czytaj więcej
Nie taki gamer straszny

Nie taki gamer straszny

Według najnowszych badań 8 na 10 osób mijanych na ulicy zalicza się do grona graczy. Przemysł rozrywki elektronicznej ewoluował w ostatnich latach tak znacząco, że grają właściwie wszyscy - przekonuje Wojciech Daniłowicz, CTO w Imagine.

Czytaj więcej
Czas na CSV

Czas na CSV

CSV (creating shared value) jest złotym środkiem umożliwiającym firmom realizację celów społecznych w taki sposób, aby nie wpływało to negatywnie na wyniki finansowe przy jednoczesnym pozytywnym i realnym wpływie na otoczenie - pisze Dominika Wnuczyńska z Ogilvy.

Czytaj więcej
Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu

Google wprowadzi model pierwszej ceny w programmaticu

O zmianach pisze Jakub Szymankiewicz, junior programmatic trader, Digital Resolution (Grupa OMD).

Czytaj więcej