Zamykanie sklepów to nic nowego?
Gdy handel spożywczy ma się coraz lepiej (część spożycia z restauracji przeniosła się przecież do domów), handel niespożywczy, zwłaszcza ten z szeroko pojętego fashion, ogłasza zamknięcia kolejnych placówek. Zamknięcia na stałe, a nie na czas lockdownu.
Amazon w Polsce [komentarz Joanny Czekaj]
Jeżeli przedsiębiorcy dostrzegą, jak dużą szansę na rozwój globalny daje dziś Amazon, polscy klienci mogą podążyć za nimi - uważa dyrektor zarządzająca SalesTube.
Milenialni rodzice - między "kluczem na szyi" a "projektem: dziecko"
Milenialsi dorastają. Co więcej, stają się rodzicami i to na swój własny, indywidualny, milenijny sposób. Co ich wyróżnia w podejściu do rodzicielstwa i co jest dla nich ważne? - zastanawia się Anna Kiljan-Szydełko, senior strategic planner w Opus B.
Dlaczego padło na reklamę?
Nie mamy w branży wątpliwości, że pomysł opodatkowania reklamy jest bardzo zły. Reklama, która jest paliwem dla gospodarki, może stać się droższa, a więc mniej dostępna. I to w chwili kiedy gospodarka ma wychodzić z dołka po pandemii. Warto się jednak zastanowić dlaczego padło właśnie na reklamę.
Skąd się biorą pomysły w reklamie? [wideo]
Teorii jest kilka: z geniuszu, z talentu, z pracowitości. Z przypadku, z niewiedzy, z inspiracji tudzież "twórczej kradzieży" w definicji Austina Kleona. Z kreatywności - w końcu reklama to kreacja. Czy oby na pewno - zastanawia się Małgorzata Bartoszyńska z agencji NEKK.