Opinie

Teleoptymizm

"Wygraliśmy! Mamy najlepsze wyniki!" - ogłosili TVN, Polsat i TVP. Widz ma prawo być skołowany jak wyborca po ostatnich wyborach samorządowych.

Facebook ogrywa Google… marketingiem

Facebook każdym kolejnym ruchem pokazuje, jak efektywnie można monetyzować serwis internetowy - pisze Michał Gąś, i-media manager OMD Macroscope.

Maxus - reaktywacja?

W ciągu jednego dnia skończył się względny spokój w domu mediowym Maxus. Zmiany zostały wprowadzone szybko i - jak niektórzy twierdzą - z dużą dozą dramaturgii.

Zabójczo skuteczne kampanie

Kluczem do skutecznej komunikacji jest połączenie cyfrowych i analogowych kanałów komunikacji, aby wykorzystać ich siłę - pisze Michael Banaszczyk, prezes Emerson Direct Communication.

Czas dla performance

Wraz z rozwojem technologicznym marketing internetowy jest coraz skuteczniej poddawany analizom i przeliczany na efekt końcowy w postaci sprzedaży, więc wszelkiego rodzaju aktywności w internecie można traktować jako performance marketing - pisze Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.

Zmiana w Orange

Initiative pokonał MEC w finale przetargu mediowego Orange. Rozpoczęły się kolejne konkursy na planowanie i zakup mediów. Oferty sprawdzają m.in. Liberty Ubezpieczenia i BNP Paribas.

Interaktywność w przestrzeni miejskiej, czy integracja kanałów komunikacji? A może jedno i drugie?

O platformie Gateams.com wpisującej się w trend smart city pisze Marcin Grabowski, dyrektor działu strategii i analiz sprzedażowych AMS SA

Prezentowy zawrót głowy

- Gifty mogą postawić obdarowywanego w trudnej sytuacji, sytuacja staje się szczególnie niezręczna, jeśli jesteśmy właśnie w procesie przetargowym na budżet danego klienta - pisze Marta Macke, pitch consultant w firmie Shortlist.

Goldbach: Kupić inaczej, niż było zaplanowane

Transakcja sprzedaży Goldbach Interactive nie doszła do skutku. Ale jest pewna, dość odważna alternatywa.

Atmedia: 

gdy znika broker

Historia Atmediów na rynku telewizyjnym dobiega końca. Zniknięcie - do niedawna dużej - firmy z polskiego krajobrazu brokerskiego powinno dać do myślenia konkurencji, nawet tej, która dziś zaciera ręce albo otwiera szampana.