Opinie

Ustawa krajobrazowa w Senacie

Ustawa krajobrazowa w Senacie

Propozycje zmian do projektu ustawy krajobrazowej tym razem zgłosił Senat, który chce radykalnego podwyższenia kar za nielegalne reklamy oraz umożliwienia likwidacji tych reklam, które wiszą już legalnie.

Czytaj więcej
Cieszą się zwycięzcy

Cieszą się zwycięzcy

Przetargi mediowe rozstrzygnęli m.in. Wonga.com, Bakalland z Delectą, Lidl i BGŻ. Trwa interesujący konkurs na obsługę TVN.

Czytaj więcej
MIPTV 2015: Polska w cieniu

MIPTV 2015: Polska w cieniu

Polska oferta telewizyjna nie była szeroko dyskutowana na zakończonych właśnie targach telewizyjnych w Cannes. Miejmy nadzieję, że w niedalekiej przyszłości będzie inaczej.

Czytaj więcej
Jazda po budżety

Jazda po budżety

Opcom utrzymał Skodę, SMG - BZ WBK, ZOG - Santandera. Żabka wybrała PZL. A PKP Intercity szuka agencji digitalowej.

Czytaj więcej
Punkty zwrotne - refleksje z Festiwalu Mediów w Rzymie

Punkty zwrotne - refleksje z Festiwalu Mediów w Rzymie

"Tipping point", tytuł książki Malcolma Gladwella, mógłby stać się hasłem konferencji Festival of Media (FOM), która rozpoczęła się wczoraj w Rzymie. Spostrzeżeniami dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.

Czytaj więcej
O czym pamiętać, szykując misję na Marsa - drugi dzień Festival of Media

O czym pamiętać, szykując misję na Marsa - drugi dzień Festival of Media

Jak bumerang wróciły pojęcia programmatiku i content marketingu. Do słów kluczowych dołączył mobile, ale także w kontekście treści i technologii. Spostrzeżeniami z FOM 2015 dzielą się Beata Golubińska, chief operating officer w Starcom MediaVest Group (SMG), i Rafał Wachnik, head of strategy SMG.

Czytaj więcej
Nosił wilk razy kilka, czyli krótka historia dystopii w reklamie

Nosił wilk razy kilka, czyli krótka historia dystopii w reklamie

Dystopia to alegoryczna przestroga przed zgubnymi skutkami wprowadzania w życie utopijnych idei i próba przepracowania lęku przed widmem totalitaryzmów różnej maści - pisze Radosław Dąbrowski, dyrektor kreatywny agencji Byss.pl.

Czytaj więcej
Agencje wzmocnią półki na KTR-y?

Agencje wzmocnią półki na KTR-y?

Oglądam telewizję, siedzę dużo w necie i gołym okiem widzę, że ten rok dla kreacji był średni. I nie mogę pojąć, jakim cudem w czołowym konkursie kreatywnym rozdano aż 145 statuetek...

Czytaj więcej
Debata czy jednak polityczny talk-show

Debata czy jednak polityczny talk-show

Ostatni odcinek "Kuba Wojewódzki Show" wydaje się potwierdzać hipotezę, że o głosy wyborców, szczególnie tych młodszych, warto zabiegać m.in. poprzez najpopularniejsze programy rozrywkowe - pisze Sebastian Hejnowski, prezes zarządu MSL Group.

Czytaj więcej
Jedyny słuszny wybór

Jedyny słuszny wybór

Kampanie kontekstowe szczególnie w odniesieniu do polityki nie muszą być niebezpieczne. Kampania outdoorowa Szpitala Medicover sprawnie wykorzystuje wyborczy kontekst, korzystając z dobrodziejstw językowej polisemii.

Czytaj więcej