Opinie

150 dni bez pieniędzy

Dopiero co zaczęło się lato. ZenithOptimedia wygrywa międzynarodowy przetarg Coty, który dotyczy również Polski. Marketer płaci po 150 dniach. Sieć musiała się na taki zapis przetargu zgodzić dobrowolnie. Pieniądze zatem przyjdą razem z pierwszym śniegiem?

NATPE Europe: Polska w tle

Targi NATPE Europe to bez wątpienia jedno z największych spotkań branży telewizyjnej w regionie CEE. Kolejna praska edycja, która zakończyła się kilka dni temu, rzeczywiście to potwierdziła. Szkoda tylko, że polskie media i polska oferta na tym ważnym evencie są w zasadzie niewidoczne.

Przetargi mediowe nie zwalniają tempa

Marketerzy siedzą w biurach i liczą koszty mediowe. Mimo sprzyjających okoliczności wolą dłubać w plikach .xls.

Dla kogo złoty MacBook?

"Czy chcesz przez resztę życia sprzedawać słodzoną wodę, czy wolisz iść ze mną i zmieniać świat?" - zapytał Steve Jobs w 1983 r. Johna Sculleya z PepsiCo. Apple pokazał właśnie kolejne rekordowe wyniki. Ale czy nadal zmienia świat?

CTR - piekło kampanii online

Wyobraźmy sobie świat, w którym statystyki idealnie oddawałyby poziom zaangażowania u odbiorców reklam. Świat, w którym skuteczność kampanii dałoby się zmierzyć z perfekcyjną dokładnością - pisze Karol Woźniak, team leader w PurrCode.