Opinie

Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany

Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany

Marka z kategorii pain próbuje nowych rozwiązań kreatywnych. Gratulujemy odwagi, lecz nie stylu, w jakim to wszystko się wydarzyło.

Czytaj więcej
Agile marketing pracuje na nasz sukces

Agile marketing pracuje na nasz sukces

Branża digital wymusza określony styl działania. To tutaj zmiany są najbardziej dynamiczne, co determinuje konieczność wykazywania się nie tylko wiedzą, ale także refleksem i elastycznością - pisze Maciej Czech, szef działu Digital w Lowe Media.

Czytaj więcej
Havas Media nadaje z NC+

Havas Media nadaje z NC+

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Czytaj więcej
Piłka w grze

Piłka w grze

Ostatnie zmiany na rynku praw do transmisji telewizyjnych na terytorium Polski prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokazały, że rynek telewizji sportowych wcale nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze w pierwszej połowie roku.

Czytaj więcej
Postaw na marketing science

Postaw na marketing science

Dyskusja o efektywności komunikacji przypomina debatę polityczną. Obserwujemy dziesiątki często wzajemnie sprzecznych, niekoniecznie opartych na empirycznych założeniach dyskursów. W takiej kakofonii łatwo się zgubić i stracić przełożenie na efekty biznesowe.

Czytaj więcej
Facebookowy chwyt Heimlicha

Facebookowy chwyt Heimlicha

- Nie będzie tu, o czym jest Facebook i jaką komunikację powinniśmy stosować lub jakie to ciekawe strony znalazłem. Opowiem wam o narzędziach, które pozwolą, by wasza genialna reklama niosła się jak bawarskie jodłowanie - pisze Paweł Jan Nowak, senior art director FaceAddicted.

Czytaj więcej
Social at heart? No... nie do końca

Social at heart? No... nie do końca

Wszystkie agencje digitalowe, interaktywne, reklamowe czy mediowe chcą być dzisiaj jak najbardziej "social at heart". Czy Polska obfituje w dobre kampanie socialmediowe? - pyta Paweł Modzelewski, head of social Starcom MediaVest Group.

Czytaj więcej
Okiem eventowca: lato dla marek

Okiem eventowca: lato dla marek

Eventy letnie nie zawsze znajdują uznanie w oczach klientów jako efektywny kanał do promocji marki. Marketerzy często zastanawiają się, czy opłaca się inwestować w tego typu działania - pisze Sebastian Oprządek, prezes zarządu El Padre, członek zarządu Klubu Agencji Eventowych SAR.

Czytaj więcej
Siedem rzeczy, które polska reklama uparcie wypiera

Siedem rzeczy, które polska reklama uparcie wypiera

Tym razem bez obrazków, bez gwiazd czy przeglądu wspaniałych printów i directów. W tym wydaniu damy sobie trochę po pysku całym ciężarem rzeczywistości polskiej branży reklamowej. - pisze Wojciech Kowalik z Fallon Prague.

Czytaj więcej
10 lat reklamy natywnej

10 lat reklamy natywnej

- Musimy szanować inteligencję naszej widowni, która szybko potrafi dostrzec różnicę między materiałem opłaconym a redakcyjnym - pisze John Malone, dyrektor Turner Commercial Productions, działu kreatywnego grupy CNN International Commercial.

Czytaj więcej