Opinie

Apap zmienia styl. Na już nam dobrze znany

Marka z kategorii pain próbuje nowych rozwiązań kreatywnych. Gratulujemy odwagi, lecz nie stylu, w jakim to wszystko się wydarzyło.

Agile marketing pracuje na nasz sukces

Branża digital wymusza określony styl działania. To tutaj zmiany są najbardziej dynamiczne, co determinuje konieczność wykazywania się nie tylko wiedzą, ale także refleksem i elastycznością - pisze Maciej Czech, szef działu Digital w Lowe Media.

Havas Media nadaje z NC+

ZOG traci obsługę platformy "z plusem". MEC będzie bronił się w Kompanii Piwowarskiej, a Media Direction OMD siada na gorący fotel Polkomtela. Media online tego klienta już przegrał.

Piłka w grze

Ostatnie zmiany na rynku praw do transmisji telewizyjnych na terytorium Polski prestiżowych rozgrywek piłkarskich pokazały, że rynek telewizji sportowych wcale nie jest tak stabilny, jak mogło się wydawać jeszcze w pierwszej połowie roku.

Postaw na marketing science

Dyskusja o efektywności komunikacji przypomina debatę polityczną. Obserwujemy dziesiątki często wzajemnie sprzecznych, niekoniecznie opartych na empirycznych założeniach dyskursów. W takiej kakofonii łatwo się zgubić i stracić przełożenie na efekty biznesowe.