Opinie

Digital po prostu jest

- Komunikacja do millenialsów często sprowadza się do social mediów, wideo i mobile. Dlaczego ten koktajl nie zawsze im smakuje? - pyta Anna Gruszka, chief digital officer z IPG Mediabrands (Universal McCann, Initiative, Reprise Media).

Rok modeli automatycznych?

Pomieszanie pojęć, postawienie znaku równości pomiędzy RTB, audience planningiem i programmatic buyingiem sprawiło, że ostatecznie rynek podszedł do tematu z rezerwą - pisze Paweł Lewandowski, digital trading director MediaCom Warszawa.

Przetargi: abonament i piwo

Jeszcze przed wakacjami napisałam kolumnę przetargową, gdzie tematem przewodnim były oczywiście marki piwne. Potem długo, długo nic, bo kilka ostatnich upalnych miesięcy rozgrzewało przede wszystkim domy mediowe, gdzie działo się dużo nie tylko lokalnie, ale także w całym regionie.

800 baniek w plecy

Z MEC odchodzą kolejni klienci. Całą sytuację ratuje niedawna wygrana USP Zdrowie. W opałach jest PHD Media Direction po utracie Unilevera. Co dalej z Polkomtelem?

Czas zrozumienia konsumenta dopiero nadchodzi!

W 2015 r. aż 64 proc. Polaków szukało informacji w internecie przed dokonaniem zakupu. Współcześni klienci uzbrojeni są w ogromną ilość wiadomości, jeszcze zanim przestąpią próg sklepu - pisze Dawid Papież, industry manager Google.