Opinie

5 lat po kryzysie

W pierwszej dekadzie tego wieku wystarczyło dobrze znać technologię, aby osiągać sukces. Dziś taka wiedza to absolutna podstawa, która jednak nie wystarcza, by wygrywać z konkurencją. Przyszła zatem kolej na kreację i umiejętność opowiadania historii - pisze Maciej Ledzion z Endorfina Events.

Nowy model angażowania konsumenta

- Na braku szczerości położyła się niejedna marka, a na bezgranicznej autentyczności zbudowało się kilka brandowych imperiów - pisze Jacek Pawlak, chief communication officer w TestMeToo, prelegent konferencji Shopper 3.0.

Renifer to za mało

Jak nie zepsuć reklamą magii świąt - pisze Anna Kowalczyk-Nowak z Bardzo, agencji, która stworzyła świąteczny spot Allegro.

Radość w ZOG i Value Media

Kończą się ważne przetargi mediowe, m.in. L'Oreal Polska i Reckitt Benckisera.

Jak wygrać przedświąteczny wyścig

- Bądź przygotowany, myśl jak użytkownik, pomagaj mu realizować potrzeby oraz pamiętaj o analizie danych - 10 zasad, które pomogą zdobyć klienta przed Gwiazdką podaje Mariusz Gąsiewski, CEE performance sales sctivation lead Google Poland.