Opinie

Niepokój niekoniecznie twórczy

W biznesie TVP zaczęła się "ruchawka". Niebawem czeka nas rewolucja. Być może na całym rynku reklamy TV. Być może nawet taka, która wymknie się pomysłodawcom spod kontroli.

Zanim spełni się amerykański sen

Czy Netflix skazany jest na polskim rynku na sukces? Czy ma realną i godną uwagi konkurencję? Czy stoczy bój z piratami? To pierwsze pytania, które nasuwają się po starcie oferty amerykańskiego serwisu w naszym kraju.

Kino na propsie

Ubiegły rok okazał się najlepszy pod względem frekwencji w dotychczasowej historii kina w Polsce od 1989 r.

Łatwiejsza rejestracja marek - szanse czy zagrożenia?

Najnowsze zmiany w prawie dotyczącym znaków towarowych analizuje dr Anna Sokołowska-Ławniczak, rzecznik patentowy w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.

Gospodarka doznań

Zbiór reportaży Marcina Kołodziejczyka "Bardzo martwy sezon" ukazuje próby przemiany polskiej mentalności w ciągu ostatnich kilkunastu lat.