Opinie

Rozpędzone budżety mediowe

Gorączka w przetargach mediowych jest nieco mniejsza, ale wciąż startują nowe konkursy.

Content, żebyś mógł być kontent

Nie będę tu pisał o tym, że treści powinny być dopasowane do odbiorcy, bo to tak, jakbym pisał, żeby nie karmić kota ołowiem. Modne słowa reklama natywna i branded content to żadna nowość - pisze Maciej Braksal z Focus Media Group

Unilexit

Czyli o tym, czego marki nigdy nie powinny robić, a dziś im już wręcz nie wypada.

Mediowcy nie odpoczywają

Zgodnie z zapowiedzią z mojej poprzedniej kolumny przetargowej doczekaliśmy się startu nowych przetargów w sektorze FMCG i ubezpieczeniowym. Niebawem atmosferę podgrzeje jeszcze IKEA.

Bitwa na media

Stan uśpienia nie obowiązuje domów mediowych w te wakacje. Kto co wygrał i kto czego broni?