Opinie

Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe są najlepiej oceniane przez klientów. Po raz kolejny potwierdziły to dane zebrane przez Millward Brown dla najnowszego raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" opublikowanego w Media Marketing Polska.

Jak wygrać Oscara dla marki?

- Szalona praca non stop nad stworzeniem scenariusza, realizacją, montażem - zakończona pokazem w kinie oraz galą z nagrodami. Coraz częściej z takimi wyzwaniami mamy do czynienia w domach mediowych - pisze Marcin Klimczak, head of content strategy MediaCom Beyond Advertising.

IKEA rozgrzeje jesień

Startuje lokalny przetarg mediowy IKEA. Kończy się postępowanie w Ferrero. A przetargi digitalowe rozpisali ciekawi klienci.

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.