Opinie

Niesieciowe domy mediowe niezmiennie w czołówce najlepszych domów mediowych w Polsce

Niesieciowe domy mediowe są najlepiej oceniane przez klientów. Po raz kolejny potwierdziły to dane zebrane przez Millward Brown dla najnowszego raportu "Agencje Reklamowe i Domy Mediowe" opublikowanego w Media Marketing Polska.

Jak wygrać Oscara dla marki?

- Szalona praca non stop nad stworzeniem scenariusza, realizacją, montażem - zakończona pokazem w kinie oraz galą z nagrodami. Coraz częściej z takimi wyzwaniami mamy do czynienia w domach mediowych - pisze Marcin Klimczak, head of content strategy MediaCom Beyond Advertising.

IKEA rozgrzeje jesień

Startuje lokalny przetarg mediowy IKEA. Kończy się postępowanie w Ferrero. A przetargi digitalowe rozpisali ciekawi klienci.

Paliwo rakietowe

Powstaje PHD Rocket - agencja, która będzie świadczyć usługi mediowe wyłącznie Volkswagen Group Polska. Po kilku latach współpracy z MediaComem koncern zmienia dostawcę usług.

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Kino czeka na kolejny rekord

Wciąż chętnie reklamują się marki młodzieżowe, spadki notuje kategoria finanse - pisze Bartosz Zientek, group account director, Codemedia.

Skuteczna obrona Vizeum i MEC

Oba domy mediowe zachowały swoich prestiżowych klientów - Ferrero i Nestle.

Jeszcze więcej wideo

Serwis VoD Amazon Prime zadebiutuje na naszym rynku - to pewne. Ale z pełną ofertą nie pojawi się w br., jak wieszczyła ostatnio część ekspertów. Faktem jest, że na polskim rynku wideo na żądanie robi się coraz ciaśniej. Czy jest szansa na dynamiczny rozwój?

Nowe technologie w omnichannel

Omnichannel to nie tyle trend, co sprzedażowa konieczność, wynikająca z naturalnej transformacji rynku. Komunikacja z klientem może mieć miejsce wszędzie. Dlaczego nie dostarczać pozytywnych wrażeń zakupowych klientom dzięki nowym technologiom?

Prawo ciążenia, Bardzo, Allegro…

- Od kilku dni internet żyje nową kampanią dla Allegro zrealizowaną przez agencję Bardzo. To bardzo piękna i świetnie zrealizowana historia. Łzy wzruszenia napływają do oczu nie tylko kobietom oglądającym ten spot - pisze Marta Macke, pitch consultant Shortlist.