Kręta droga Toyoty
Prawdopodobnie lokalny budżet mediowy Toyoty powędruje z Omnicomu do GroupM. Sprawcą zamieszania jest agencja The & Partnership z główną siedzibą w Wielkiej Brytanii.
Naprawdę nie dzieje się nic
Jadę przez spowite smogiem miasto. Każdego dnia. Jak zapewne większość z nas. Drive in. Drive out. Mijam te same miejsca, budynki i ulice. Za szybą widuję samochody i ludzi. I tablice. Nośniki reklamy zewnętrznej. Outdoor.
Pigułki szczęścia
MediaCom utrzymał Polpharmę, Mets - USP Zdrowie, Carat - Hasco-Lek.
Czech kradnie złote łuki
W filmie "McImperiun" John Hancock udowadnia, że jest jednym z najlepszych amerykańskich reżyserów - specjalistów od biografii. Historia Raya Kroca to zajmujący film biograficzny zarówno o twórcach McDonald's, jak i początkach ery korporacji.
Digital a estetyka miasta
Czy cyfrowe nośniki zaśmiecają krajobraz, czy dodają wartości?
Marki z polityką w tle
Żadnej marce mariaż z polityką nie służy. Prezydencka rewolucja w Stanach wymusiła jednak na markach-gigantach komentarze, a tym samym - deklaracje o politycznych sympatiach.
Lidl na wiosnę zmienia twarz
Sieć dyskontowa ma nową ambasadorkę marki i bohaterkę kampanii. U boku Karola Okrasy możemy oglądać trenerkę żywieniową i blogerkę Darię Ładochę.
Grywalizacja w rozwoju zawodowym marketerów
Grywalizacja - czyli wykorzystanie mechanizmów gier do zarządzania zachowaniami w codziennym życiu jako koncepcja nazwana w ten sposób funkcjonuje niedawno. Gry biznesowe i handlowe znane są od setek czy nawet tysięcy lat - przyjrzyjmy się jak można wykorzystywać je w rozwoju zawodowym marketerów.
Trudne wybory
Zaczyna się postępowanie na wybór domu mediowego Deutsche Telekom. Przetarg dotyczy rynku europejskiego. Czekamy na finał w Alior Banku. Za to w kolejce po budżet Intermarche ustawił się MediaCom.
Jak publikować zdjęcia w social media
Czy niepodpisane imieniem i nazwiskiem autora zdjęcie znalezione w internecie można swobodnie wykorzystać?