Opinie

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Najwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Ciekawy przypadek USP Zdrowie

Czy dom mediowy jest od tego, by kupować licencje branżowych serwisów marketingowych dla swoich klientów? Ten niestandardowy "zakup" mediów jest jednym z warunków toczącego się przetargu USP Zdrowie. Mediowcy nie kryją oburzenia.

Eurobest 2016 okiem jurora

- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.

Repolonizacja banków okiem badacza

Repolonizacji banków zaczyna stawać się faktem. Czy ten wysiłek może mieć sens z punktu widzenia rynkowej atrakcyjności repolonizowanych banków dla klientów? Aby tak się stało,klienci muszą cenić banki polskie wyżej i muszą umieć jedne od drugich odróżnić - pisze Michał Kociankowski.

Loterie - fakty i mity

Prawdą jest, że Narodowa Loteria Paragonowa to projekt, który pobił wszelkie rekordy i był tematem numer jeden w Google w 2015 r. Skupimy się na tym, czego dzięki tej loterii można się dowiedzieć o Polakach oraz na faktach i mitach związanych z loteriami - pisze Grzegorz Bonder.

Tylko terytorium

"Nie ma czegoś takiego jak rodzima myśl kreatywna. Owszem, nasz kraj zamieszkuje kilkaset nieprzeciętnie zdolnych kreatywnie osób, ale, niestety, w tym przypadku mówimy tylko o terytorium".

Autoryzacja - kość niezgody

Zmiany dotyczące zasad autoryzacji wywiadów mogą mocno namieszać w branży PR.

Pirytowe zaangażowanie

Wszyscy wiemy o ich istnieniu. Obecnie rozprzestrzenione po całym Internecie, wyewoluowały wskutek połączenia łopatologicznego myślenia z krótkowzrocznością. Jeśli choć raz wchodziliście do Internetu, na pewno spotkaliście się z nimi kilkukrotnie - mowa o żebrolajkach.