Opinie

Powroty do źródeł i bajkowy eskapizm

Najwięksi zagraniczni marketerzy zaprezentowali już swoje odsłony świątecznych kampanii. W tym roku nie ma kreacyjnego szału ani fajerwerków. Trudny rok w polityce i gospodarce znajduje odzwierciedlenie w powrotach do źródeł.

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Ciekawy przypadek USP Zdrowie

Czy dom mediowy jest od tego, by kupować licencje branżowych serwisów marketingowych dla swoich klientów? Ten niestandardowy "zakup" mediów jest jednym z warunków toczącego się przetargu USP Zdrowie. Mediowcy nie kryją oburzenia.

Eurobest 2016 okiem jurora

- Poziom zgłoszeń był bardzo zróżnicowany - od projektów, które nie zaskakiwały niczym poza faktem, że ktoś zdecydował się wydać pieniądze na ich zgłoszenie, aż po rzeczy, które zachwycały od pierwszego wejrzenia - pisze Artur Szatkowski, creative technology consultant w Hypermedia Linked by Isobar.

Moc psychologii marketingu i sprzedaży

Jak przydatna jest psychologia marketingu, nie trzeba nikogo przekonywać, a tym bardziej marketerów, którzy potrzebują czasem wiedzy i inspiracji w zakresie psychologicznych oddziaływań na konsumenta, tak aby zwiększyć efektywność sprzedażową podejmowanych działań marketingowych.