Opinie

AdEx: Tylko się cieszyć!

Reklama internetowa utrzymuje dwucyfrowe tempo wzrostu w Europie. Korzyści z tego płyną praktycznie dla wszystkich.

Co zrobić, gdy ktoś "podkradł" i bezprawnie wykorzystał nasze zdjęcie?

Jakie kroki podjąć, gdy zorientujemy się, że nasze zdjęcie, rysunek czy nasza twarz zostały wykorzystane bez uzyskania naszej zgody?

Partnerstwa marek przy premierach gier

- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.

Moto-MediaCom

Po ubiegłorocznej stracie VW MediaCom zyskuje nowego klienta z branży auto-moto - PSA.

Ogólnopolska Izba Gospodarcza Reklamy Wielkoformatowej odnosi się do oświadczenia IGRZ

OIGRW zaskarżył tzw. ustawę krajobrazową do Trybunału Konstytucyjnego.

Public relations czy digital relations

Dziś tworzenie emocjonalnego związku między marką a konsumentami jest ważniejsze niż kiedykolwiek - uważa Paweł Modzelewski, head of strategy 24/7 Communication.

4 - 1 = 4

WPP zmienia strategię prowadzenia biznesu mediowego. MEC połączy się z Maxusem. Na znaczeniu ma zyskiwać Essence.

Pomóżmy młodym bawić się patriotyzmem!

Na rynku jest sporo przestrzeni dla marek, które pomogą młodym patriotom cieszyć się polskością. Problem w tym, że polskie marki nie chcą, lub nie potrafią z niej skorzystać.

Fake News jako zjawisko kulturowo (nie)uzasadnione

Jak to możliwe, że społeczeństwo karmi się nieprawdziwymi informacjami? Co na to branża marketingowa - czy międzynarodowi giganci jak Google czy Facebook mogą im zapobiec?

Manna Mindshare

Mindshare zdobywa globalny budżet Sanofi. Jego przeniesienie dokona się na przełomie roku. Polski oddział ma powody do radości.