Opinie

Public relations czy digital relations?

Dziś tworzenie emocjonalnego związku między marką a konsumentami jest ważniejsze niż kiedykolwiek - uważa Paweł Modzelewski, head of strategy 24/7 Communication. 



HR radzi: nie kozakować!

Droga Branżo! Rozpoczynamy cykl "doradczy" tworzony przez najbardziej doświadczonych rekruterów, którzy przybliżać będą niuanse "headhunterowej" kuchni. Słowem znajdziecie tu odpowiedzi na wiele pytań związanych z poszukiwaniem pracy w branży komunikacji marketingowej.

Initiative broni Orange

Rozpoczął się jeden z najgorętszych przetargów tego roku - Orange Polska. Budżetu broni Initiative, które w ostatnich dniach "zgarnęło" globalnie Carlsberga.

To nie headhunter jest targetem, tylko ty

Jak sama nazwa to określa, headhunter to łowca, który sam sobie wybiera kandydatów. Zdarza mu się w projektach korzystać z "ofiar", które same wpadają w jego "sidła". Tylko przyjmując takie założenie macie szansę na objęcie upragnionego stanowiska.

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.