Opinie

Public relations czy digital relations?

Dziś tworzenie emocjonalnego związku między marką a konsumentami jest ważniejsze niż kiedykolwiek - uważa Paweł Modzelewski, head of strategy 24/7 Communication. 



HR radzi: nie kozakować!

Droga Branżo! Rozpoczynamy cykl "doradczy" tworzony przez najbardziej doświadczonych rekruterów, którzy przybliżać będą niuanse "headhunterowej" kuchni. Słowem znajdziecie tu odpowiedzi na wiele pytań związanych z poszukiwaniem pracy w branży komunikacji marketingowej.

Initiative broni Orange

Rozpoczął się jeden z najgorętszych przetargów tego roku - Orange Polska. Budżetu broni Initiative, które w ostatnich dniach "zgarnęło" globalnie Carlsberga.

To nie headhunter jest targetem, tylko ty

Jak sama nazwa to określa, headhunter to łowca, który sam sobie wybiera kandydatów. Zdarza mu się w projektach korzystać z "ofiar", które same wpadają w jego "sidła". Tylko przyjmując takie założenie macie szansę na objęcie upragnionego stanowiska.

Marketing przy piłce - kto robi to dobrze?

Marketing piłkarski jest niszą, która jest niedoceniana i nieznana. Czas najwyższy przestać traktować piłkę jako siedlisko chuliganerii, a zacząć patrzeć na nią okiem marketingowca. Szczególnie, że rynku jest wielu pomysłowych - często hobbystycznych - speców od różnego typu aktywacji.

Martech - czy to kolejny buzzword?

Kazali Ci zbudować stronę marki, zbudowałeś. Kazali Ci wdrożyć media społecznościowe, wdrożyłeś. Teraz dysponujesz ogromną ilością danych, z którymi nie wiesz co masz zrobić?

Czy wirtualna rzeczywistość dogoni tę realną?

Dmexco 2017 pokazało co to znaczy marketing doświadczeń.

Media społecznościowe i eventy, czyli para doskonała

Organizujesz rocznicową imprezę, konferencję biznesową, fachowe warsztaty, premierę nowego produktu, pokaz mody czy otwarcie nowego lokalu? Social media pomogą!

Teatr pomoże Ci być lepszym UX designerem

O tym co łączy ze sobą CEO Twitera, najbogatsze firmy z rankingu 500 Fortune oraz warszawski Plac Zbawiciela pisze Bartosz Jurkowski, senior consultant w zespole experience design, Deloitte Digital CE.

Siła eventu

Event jest zaproszeniem do świata reklamującej się firmy. Spośród innych narzędzi promocyjnych wyróżnia go to, że komunikuje się z odbiorcą bezpośrednio - pisze Wojciech Cłapiński, wiceprezes zarządu agencji El Padre.