Panie Przodem

"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.
Panie Przodem

Podcasty: Posłuchaj, co w Handlu. To przegląd najważniejszych wydarzeń tygodnia w handlu oraz inspiracje, rozwiązania praktyczne i nowinki dla detalistów i branży FMCG w cotygodniowych rozmowach z naszymi gośćmi.

Kobiety trzymają stery

O walce ze stereotypowymi wizerunkami kobiet, możliwościach awansu pań w branży reklamowej i work-life balance mówią Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Kobietom nie wolno ściemniać

Historia Aldony Luterek, współwłaścicielki firmy Phenomé, jest bardzo kobieca. Intuicja podpowiedziała jej wybór branży - z gruntu kobiecej, serce pokazało dalszą drogę.

Praca z pasją

- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.

Odkurzone heroiny

Anna Dziewit-Meller debiutuje jako autorka książek dla młodszych czytelników i czytelniczek. "Damy, dziewuchy, dziewczyny" sprawdzi się również jako lektura uzupełniająca dla dorosłych.

Kobieta - szansa dla pracodawcy

- Kobieta jest zawsze pewną konkurencją dla mężczyzny. Zwłaszcza jeśli ma rację - o sytuacji kobiet na rynku pracy, potrzebie równowagi na kierowniczych stanowiskach i wynikach badania "Kobieta na rynku pracy 2017" rozmawiamy z Pauliną Łukaszuk, communiaction managerem Hays Poland.