"Panie Przodem" to autorski projekt redakcji "Media i Marketing Polska", którego celem jest promowanie dobrych praktyk w branży i prezentacja unikalnych, kobiecych osobowości w obszarze rodzimego marketingu.

Kobiety trzymają stery
O walce ze stereotypowymi wizerunkami kobiet, możliwościach awansu pań w branży reklamowej i work-life balance mówią Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.
Kobietom nie wolno ściemniać
Historia Aldony Luterek, współwłaścicielki firmy Phenomé, jest bardzo kobieca. Intuicja podpowiedziała jej wybór branży - z gruntu kobiecej, serce pokazało dalszą drogę.
Praca z pasją
- Praca w firmie alkoholowej to dla marketera wyzwanie szczególne - mówi Maria Spuz-Szpos z Wyborowa Pernod Ricard.
Odkurzone heroiny
Anna Dziewit-Meller debiutuje jako autorka książek dla młodszych czytelników i czytelniczek. "Damy, dziewuchy, dziewczyny" sprawdzi się również jako lektura uzupełniająca dla dorosłych.
Kobieta - szansa dla pracodawcy
- Kobieta jest zawsze pewną konkurencją dla mężczyzny. Zwłaszcza jeśli ma rację - o sytuacji kobiet na rynku pracy, potrzebie równowagi na kierowniczych stanowiskach i wynikach badania "Kobieta na rynku pracy 2017" rozmawiamy z Pauliną Łukaszuk, communiaction managerem Hays Poland.
To nie lenistwo!
Małgorzata Golatowska pracuje w jednej (czyt. tej samej) firmie od ponad 22 lat. Już na wstępie naszej rozmowy podkreśla: "to nie z lenistwa!"
Kobiecy Transatlantyk
Zakończyła się siódma edycja Transatlantyk Festivalu, po raz drugi organizowana w Łodzi. W tym roku realizowany pod hasłem "Siła kobiet" stworzył wyjątkową przestrzeń dialogu. I pokazał, że Łódź w wielkim stylu wróciła do swoich filmowych źródeł - i na tych solidnych fundamentach trzyma się mocno.
Mów, co chcesz!
Katarzyna Okularczyk piastuje w IBM Poland jedną z najbardziej "obficie" zdefiniowanych funkcji w obszarze komunikacji marketingowej - menedżera marketingu ds. współpracy z partnerami handlowymi, rynkiem średnich przedsiębiorstw i edukacji sprzedaży w Europie Środkowej i Wschodniej.
Duża ryba rządzi stawem
Małgorzata Kwilosz od 25 lat związana z obszarem komunikacji marketingowej na kilka sposobów reasumuje przebieg swojej dotychczasowej kariery zawodowej. Powyższe motto to jeden z nich - chyba najbardziej trafne.
Sport jest kobietą
W mediach coraz częściej pojawia się hasło "sport jest kobietą", co oczywiście wywołuje kontrowersje. Bo jak to? A Lewandowski? A Małachowski? A Stoch? A siatkarze, piłkarze ręczni?