Podcasty

„Media Marketing Polska” to nie tylko ceniony miesięcznik i związane z nim serwisy internetowe. Teraz to również podcast o reklamie i mediach. Posłuchaj, czym żyje najbardziej kreatywna branża. Znajdziesz tu przegląd najciekawszych wydarzeń, inspirujące rozmowy z kreatorami świata mediów i reklamy a także nietuzinkowe ciekawostki. Podcast przygotowuje redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska”, najstarszego i najważniejszego polskiego pisma o reklamie.

Konsument, który żyje w poczuciu zagrożenia: jak z nim rozmawiać? [PODCAST]

Jak zmieniają się konsumenci i jak zmieniają się producenci? Jak obie te grupy odczuwają niepokoje i jak warto reagować - opowiada Małgorzata Cebelińska, dyrektor handlu, Mlekpol.

Lifestyle czy zwykła konsumpcja: gdzie tu jest miejsce dla żywności [PODCAST]

Czy zakup tego bądź innego batonu, napoju czy przekąski oznacza pokazanie stylu życia? I na ile w czasach inflacji jest miejsce na taką manifestację? Dyskutujemy z Szymonem Mordasiewiczem z GfK.

Konsument patrzy na półkę [PODCAST]

Polacy podchodzą dziś bardziej ostrożnie do zakupów. Szukają najlepszej ceny i najwyższej wartości. Jak promować marki, wspierać sprzedaż w czasie inflacji?

Nowoczesny OOH odpowiedzią na wyzwania klimatyczne [podcast]

Nowoczesne technologie mogą zmienić OOH w medium ekologiczne, ale także tradycyjny outdoor może być bardziej eko.

Digitalizacja OOH drogą do bardziej ekologicznej reklamy [podcast]

Rozmawiamy z przedstawicielami firmy AMS o tym jako nowe technologie i nowe produkty nogą zmienić branżę w bardziej przyjazną środowisku. To digital, ale nie tylko.

Przed Multiscreen Day 2021 - rozmowa z Nielsenem

Wydanie specjalne Podcastu MMP.

"Media Marketing Polska" ma swój podcast!

W planach: nowy odcinek przynajmniej raz w tygodniu.