O reklamie

Golden Drum 2020 odwołane

Golden Drum 2020 odwołane

Kolejny festiwal w październiku 2021 r.

Czytaj więcej
Złe prognozy dla polskiego rynku reklamy

Złe prognozy dla polskiego rynku reklamy

Przez epidemię koronawirusa może się skurczyć o jedną czwartą - szacuje Agora. Najmocniej ucierpią kina i reklama zewnętrzna.

Czytaj więcej
Ars Thanea i Platige Image finalistami The One Show

Ars Thanea i Platige Image finalistami The One Show

Agencje z Polski mają szansę na cztery nagrody.

Czytaj więcej
Dla varsavianisty nazwa Warszawa to wartość dodana - rozmowa z Maciejem Lissowskim

Dla varsavianisty nazwa Warszawa to wartość dodana - rozmowa z Maciejem Lissowskim

T-Mobile nie został zastąpiony jednym dużym klientem. Nawiązaliśmy za to współpracę z wieloma firmami, realizując dla nich projekty w mniejszej skali, jednak wymagające od nas wiedzy multidyscyplinarnej i znajomości wielu kanałów - mówi Maciej Lissowski, dyrektor zarządzający Agencji Warszawa.

Czytaj więcej
Mercedes reklamuje model GLA jako SUV-a dla "mieszczuchów" [wideo]

Mercedes reklamuje model GLA jako SUV-a dla "mieszczuchów" [wideo]

Hasło kampanii: "Zaprojektowany na bezdroża daje radość w mieście".

Czytaj więcej
Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego

Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii Lego

Kampanię z okazji Dnia Dziecka przygotowała agencja Ogilvy Polska.

Czytaj więcej
LeBron James w nowej reklamie Nike [wideo]

LeBron James w nowej reklamie Nike [wideo]

90-sekundowy spot "Never Too Far Down", który miał premierę 23 maja, uzyskał już ponad 50 milionów odsłon na YouTube.

Czytaj więcej
Dziesięć nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo]

Dziesięć nominacji dla polskich agencji w Mixx Awards Europe 2020 [wideo]

Po dwie szanse na nagrody mają: 180heartbeats + Jung v. Matt., Artegence i Mindshare Polska.

Czytaj więcej
Produkcja telewizyjna i reklamowa rusza z powrotem

Produkcja telewizyjna i reklamowa rusza z powrotem

Na planach zdjęciowych będą obowiązywać obostrzenia związane z epidemią COVID-19.

Czytaj więcej
Kiedy to się skończy... - ocena spotu BNP Paribas [wideo]

Kiedy to się skończy... - ocena spotu BNP Paribas [wideo]

Oceniają: Marcin Lewicki, senior art director, Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska) i Marcin Grabowski, copywriter, Grey Group Poland.

Czytaj więcej