O reklamie

Kto grał w finale Super Bowl 58? [wideo]

Przypuszczam, że niewielu ludzi na wschodniej półkuli to wie. Jednak wszyscy znamy marki, które wydają na 30-sekundowy czas antenowy więcej, niż przeciętny Amerykanin zarabia w ciągu swojego życia - pisze Michał Sęk, chief creative officer, Saatchi & Saatchi.

Reklamiara - AI pomaga ocalić od zapomnienia?

W najnowszym odcinku "Reklamiary" Marta Macke gości Martę Dziewulską, kierowniczkę Biura Prasowego i rzeczniczkę Muzeum POLIN oraz Michała Sęka, Chief Creative Officera Saatchi & Saatchi.

Reklamiara - w końcu zajmiemy się człowiekiem, a maszyny będą pracować za nas?

W kolejnym odcinku cyklu Marty Macke "Reklamiara" jej rozmówczyni - prof. Katarzyna Śledziewska, dyrektorka zarządzająca DELab (Digital Economy Lab) na Uniwersytecie Warszawskim - dzieli się m.in. swoimi obserwacjami dotyczącymi transformacji cyfrowej oraz rozwoju generatywnej AI.

Michał Korczak: Nie będziemy dłużej siedzieć w agencyjnej szafie

O nowych i nieszablonowych projektach z "efektem wow" i roli AI w codziennej pracy opowiada Michał Korczak, managing & strategy director agencji Focus Nation.

Skalowalne strategie i lokalna specyfika - AI w kampaniach międzynarodowych w Google Ads

Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem sztucznej inteligencji nie tylko oszczędza czas, ale także pozwala na szybsze analizowanie większej ilości danych i na podejmowanie trafniejszych decyzji w zakresie alokacji budżetu - pisze Wiktoria Bazak, SEM senior specialist w GroupM.

Centrum handlowe Aleja Bielany z kampanią "Poczet mebli polskich"

Kampanię wspierającą sprzedaż w sklepach meblowych wrocławskiego centrum handlowego przygotowała agencja Madogz przy wsparciu narzędzi AI.

Boaz Paldi: Świat trzeba uratować

Zmiany klimatyczne i związane z nimi katastrofy nie znają granic. Musimy działać jako globalna społeczność, jako ludzkość, by stawić czoła wyzwaniu - mówi Boaz Paldi, chief creative officer w UNDP (Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju), twórca globalnej kampanii "Don't Choose Extinction".

Reklamiara - pierwsza reklama TV wyprodukowana przez AI

Michał Nowosielski (Pudel) i Marcin Łunkiewicz opowiadają Marcie Macke o wyemitowanej na początku tego tygodnia nowej reklamie telewizyjnej firmy Adamed, której realizacja została powierzona sztucznej inteligencji.

Let’s pitch perfect!

Transparentny i dobrze ułożony przetarg, prowadzony z szacunkiem dla obu stron, jest możliwy - zapewnia Marta Macke, założycielka i szefowa Shortlist Consulting, której wideopodcast “Reklamiara" stale gości w MMPOnline.pl.

Ulubiony sport Polaków? Granie w LOTTO!

Jaka jest najpopularniejsza dyscyplina, którą masowo uprawiają Polacy? Piłka nożna? Bieganie? Nic z tych rzeczy. Prawie od siedmiu dekad Polacy najchętniej grają w gry LOTTO. To przesłanie kolejnej odsłony kampanii reklamowej promującej należącą do Totalizatora Sportowego markę LOTTO.