O reklamie

Bartłomiej Pawluk: Mamy szczęście do klientów

Staramy się traktować klientów tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani - mówi Bartłomiej Pawluk, prezes Zjednoczenie.com.

Dentsu: Rynek reklamy wzrośnie w 2022 o 9,2%

Łączna kwota, którą reklamodawcy z całego świata przeznaczą na reklamę w 2022, wyniesie według Global Ad Spend Forecast 745 mld dol.

Gabriel Zábušek został CTO w Publicis Groupe na 15 rynkach europejskich

Na nowym stanowisku będzie kierował rozwojem technologii na 15 rynkach Publicis Groupe CEE (również w Polsce).

Booking.com debiutuje jako reklamodawca na Super Bowl

Podczas finału rozgrywek w jednej z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Stanach Zjednoczonych będzie się także reklamować grupa Expedia, rywal Booking Holdings.

Super Bowl: Pepsi znów stawia na sponsoring koncertu w przerwie meczu

Gwiazdami koncertu (half time show) 13 lutego br. będą Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar.

Zofia Zborowska, Joanna Koroniewska i Mery Spolsky w kampanii BBC Lifestyle [wideo]

Za strategię i kreację kampanii odpowiada agencja Digital Kingdom.

Startuje 9. edycja konkursu Papaya Young Creators

Nowa formuła i nazwa konkursu dla młodych twórców.

MMP High Five - Emilia Czerwiec

Prezentujemy drugą z osób wyłonionych w redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.

Kampania wizerunkowa Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]

Marka świętuje 25 lat obecności w Polsce.

Mocne uderzenie reklamowe Netii [wideo]

Operator promuje ofertę telewizji z nowym dekoderem.