O reklamie

Branża produkcyjna i postprodukcyjna w 2023 r. [Ankieta]

Na nasze pytania odpowiedzieli: Tymon Kowalski, 3D & VFX studio director, GPD Agency, Katarzyna Lachowicz, studio manager, Coloroffon i Katarzyna Lisicka, general manager, Prodigious Poland

Jedyny słuszny kierunek: zrównoważony rozwój

Brak aktywnej organizacji branżowej był i jest problemem dla całego sektora - mówi Kacper Sawicki, CEO, Papaya Films.

Agora: W 2023 r. rynek reklamy wzrośnie o 2-4%

Internet jeszcze umocni przewagę nad TV, a najbardziej wzrosną wydatki na OOH i w kinach.

To nie biznes, to dom

- Na naszym rynku przetrwają i będą mieć się dobrze tylko duże firmy. Z przykrością muszę powiedzieć, że na horyzoncie nie widać młodych firm, które by tak dynamicznie się rozwijały, jak rozwijały się OTO czy Papaya Films - twierdzi Jacek Kulczycki, założyciel, CEO i executive producer OTO Film.

Jak starzeje się tradycyjna reklama? - Super Bowl LVII [wideo]

O spotach z tegorocznej 57. edycji Super Bowl pisze Pawel Murawski, creative group head Publicis Worldwide Poland.

Rocketjobs.pl z kampanią na temat prawa pracy

Portal z ofertami pracy dla segmentu "white collar" przekonuje, że "prawo pracy jest megafajne".

Michał Oleksów o reklamach z tegorocznego Super Bowl [wideo]

Spośród ponad 50 spotów czołowych marek pokazywanych podczas Super Bowl LVII Michał Oleksów, creative director w Cut the Mustard, wybrał trzy i podzielił się swoimi wrażeniami.

Paris Hilton w kampanii Klarny [wideo]

Kampania na siedmiu rynkach; u nas w marcu.

Robbie Williams w kampanii marki Felix [wideo]

Na potrzeby kampanii powstała piosenka "It's great to be a cat".

John Lewis Partnership kończy współpracę z Adam & Eve DDB [wideo]

Współpraca agencji z marką sieci domów towarowych John Lewis trwająca 14 lat zaowocowała m.in. szeroko komentowaną co roku specjalną reklamą na Boże Narodzenie.