Teads rozszerza współpracę z VIDAA USA
Będzie oferować powierzchnię connected TV w Polsce i całej Europie.
Optima Marketing Group dla Majonezu Kieleckiego [wideo]
W świątecznej kampanii kreację, nadzór produkcyjny nad realizacją spotu oraz działania z influencerami odpowiada Optima Marketing Group, producentem jest Papaya Films.
SXSW 2024: Pokolenie przejściowe
Konferencję SXSW można porównać do długiej i ekscytującej podróży pełnej przygód bez konkretnego celu, po której w pamięci pozostanie jednak wiele znajomych i interesujących rzeczy.
SXSW 2024: Konsumenci jutra
Świetnym otwarciem kolejnego dnia konferencji był panel naukowy, w którym udział wzięły naukowczynie NASA oraz dwóch astronautów, którzy połączyli się na żywo bezpośredni z Międzynarodowej Stacji Kosmicznej (ISS).
Reklamiara - czym różni się praca w reklamie w Polsce i Wielkiej Brytanii
Gościem najnowszego odcinka wideopodcastu "Reklamiara" jest Albert Stęclik założyciel, CEO i planning director agencji Kierunek Kreatywny, a wcześniej założyciel i planning director agencji Dziadek do Orzechów, wykładowca na AGH w Krakowie.
Technologiczne SXSW 2024
Najbardziej ekscytującą technologią omawianą podczas tegorocznej konferencji jest AI, ale obliczenia przestrzenne (spatial computing) I ich potencjalne zastosowanie budzą bardzo zbliżone zainteresowanie wśród uczestników.
Culture Media i Hype Cycles: przyszłość marketingu?
Dominującymi tematami podczas wielu sesji tegorocznej konferencji SXSW są rosnąca rola culture media, zarządzanie hype cycles oraz opracowywanie oryginalnych pomysłów na content.
SXSW 2024: Eksplorując nieznane
Tu poezja zderza się z eksploracją kosmosu, rozwój AI zbiega się ze schyłkiem tradycyjnego dziennikarstwa, a nieszablonowe myślenie zmienia oblicze strategii marki. Kolejny kryzys gospodarczy, przełomowe trendy i możliwości; wszystko znajdziecie w Austin, gdzie krzyżują się drogi sztuki i nauki.
Reklamiara - Dura lex, sed lex... ale po co nam to prawo?
W najnowszym odcinku wideopodcastu "Reklamiara" Marta Macke gości dwóch prawników, mecenasa Szymona Chmielewskiego oraz mecenasa Kacpra Krawczyka z kancelarii Dubois i Wspólnicy.
Zielono mi [reklama zeroemisyjna]
Unijne regulacje i rządowe decyzje mają nas prowadzić ku bardziej zrównoważonej gospodarce. Jej częścią jest również rynek reklamowy i będzie on zmuszony wypełniać różne zobowiązania. To dopiero początek zmian. A już się okazuje, że reklama nigdy nie będzie zeroemisyjna.