O reklamie

Rynek reklamy w drugim kwartale 2022 r. urósł o 4,5%

Wydatki na reklamę internetową wzrosły, a na telewizyjną zmalały.

Ogilvy z kampanią "Ogarnij po swojemu" dla Allegro

Celem jest zmiana wizerunku marki Allegro w oczach przedstawicieli pokolenia Z.

Co czwarty internauta w Polsce używa adblocka

Wynik ten plasuje nas w europejskiej średniej.

Papaya Films: wartość sprzedaży w 2021 r. wyniosła 133 mln zł

Wzrost kosztów o 37% (z nieco ponad 92 mln w roku 2020 do ponad 126 mln w roku 2021) to przede wszystkim wzrost cen zakupu usług obcych, świadczeń podwykonawców i partnerów.

Neutralność marek zaczyna oznaczać nijakość

Dziś neutralność marek oznacza ich nijakość. Im szybciej marki staną się bardziej ludzkie, czyli podejmą konkretne działania po stronie wartości, które wyznają, tym szybciej wygrają. Oto przegląd najciekawszych kampanii z tegorocznego konkursu D&AD.

Reklama cyfrowa przynosi marce długofalowe korzyści [badanie]

Badania zostały przeprowadzone przez firmy Nielsen, Nepa i GfK na zlecenie Meta.

BE Media z nowymi pakietami mediów pharma

Agencja reklamowa BE Media od 1 sierpnia powiększa ofertę o nowe media - plakaty dostępne dla klientów w ponad 1300 przychodniach publicznych w całej Polsce.

Pru w kampanii przekonuje, że dotrzymuje złożonych obietnic [wideo]

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Publicis Lion.

Agencje reklamowe zadłużone na prawie 100 milionów złotych

Problemy finansowe tej branży są w dużej mierze pochodną zatorów płatniczych. Brak zapłaty od klienta sprawia, że firma nie może uregulować własnych zobowiązań w terminie i sama kończy jako dłużnik - mówi Adam Łącki, prezes zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej.

RocketJobs.pl daje "drugą szansę" ubraniom

Dyrektorem kreatywnym projektu jest Tomasz Dubiel, a spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski.