O reklamie

Kreatura 2022: Przyznano 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalne

Przyznano również 40 wyróżnień.

Startuje nowa kampania Rocketjobs.pl [wideo]

Klip wyprodukował dom produkcyjny F25.

Advalue Engaged partnerem kreatywnym konkursu Timecode Akcja Animacja

O partnerstwie z Timecode Film Production przy organizacji konkursu i jego wpływie na branżę reklamową mówią Katarzyna Hryćko-Górnicka, Managing Director i Anna Lewicka, Business Development Director, Board Member Advalue Engaged.

Nutella zaprosiła do świątecznej kampanii 85-letnią influencerkę

W siedmioczęściowej serii na Instagramie, gdzie ma prawie 300 tys. obserwujących, Nonna Pia pokazuje z kuchni swojego domu w New Jersey, jak tworzyć włoskie desery świąteczne.

PayPo stawia w kampanii na brand heroes

Spoty z PayPokami są emitowane w sieci od września i w samym YouTube mają 3 mln wyświetleń.

Publicis Groupe: Rynek reklamy w Polsce wzrósł po trzech kwartałach o 5,1%

Prognoza dla całego roku wzrosła do 4,4%.

Olx kontra e-zło w nowej kampanii od PZL [wideo]

W ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci.

Tandem Audio Broker i Helios Media - nowe zespoły sprzedaży reklam Agory

Tandem Audio Broker zastępuje od grudnia 2022 r. dotychczas funkcjonującą jednostkę Tandem Media. Zespół sprzedający reklamy w sieci kin Helios będzie funkcjonować jako osobna spółka - Helios Media sp. z o.o.

Gong ze złotem na Clio Entertainment Awards

Kampania “Sztuka kradzieży" to jedyny nagrodzony polski projekt.

Agata Szymańska: Reklama dla klimatu [Next Day Studio]

Jak policzyć ślad węglowy komunikacji marketingowej i co może zrobić branża aby uniknąć kryzysu klimatycznego pisze Agata Szymańska, media strategy director, Dentsu Polska.