Agencja FCB Bridge2Fun w I poł. br. zarobiła o 45 proc. więcej
Dzięki pracy dla T-Mobile, Lotosu, Born2be oraz Showmaksa w ciągu sześciu miesięcy agencja uzyskała 5,45 mln zł wpływów.
Lemon i Grape Film łączą siły i tworzą Lemon Film
Dzięki komplementarnej ofercie obu firm możliwe będzie zwiększenie usług.
Marta Ulman senior startegic plannerem w GoldenSubmarine
W agencji pracuje od dwóch lat.
Dlaczego nie ma kobiet na banknotach - pyta BGŻ BNP Paribas [wideo]
Bank rusza z kampanią, której celem jest m.in. wywołanie szerokiej dyskusji na temat roli kobiet.
Zenith: Dynamika wzrostu polskiego rynku reklamy sięgnie w br. 6,6 proc.
Globalny rynek reklamowy wzrośnie w 2018 r. o 4,5 proc.
Sympatia.pl z kampanią w mediach [wideo]
Autorami i realizatorami kreacji są: Gong oraz Sputnik Studio.
VML + Y&R = VMLY&R. Powstaje nowa globalna agencja
Nowy podmiot ma dostarczać klientom nowoczesną, w pełni zintegrowaną cyfrową ofertę kreatywną na globalną skalę.
PKO BP reklamuje konta dla młodych [wideo]
W kampanii występuje Maciej Musiał.
Reklama to nie film dla dorosłych
W latach 90. kobiety w reklamie były przeważnie mocno roznegliżowane. Reklamowały wszystko: od koparek, przez pumeks, na magnetowidach kończąc. Jeśli chodzi o mainstream, zmieniło się dużo. Ale jeśli chodzi o lokalne działania - niestety, niewiele - mówi Wojciech Papuziński z Schulz Brand Friendly.
Robert De Niro będzie reklamował samochody Kia [wideo]
Kampania z jego udziałem ma wprowadzić na rynek elektryczny crossover o nazwie e-Niro.