O reklamie

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

"Alexa traci głos" najpopularniejszą reklamą 2018 r. na YouTube

Reklama asystenta głosowego Amazona przygotowana na tegoroczny Super Bowl miała ponad 50 milionów wyświetleń.

Czytaj więcej
"Kevin sam w domu" tym razem w reklamie asystenta Google [wideo]

"Kevin sam w domu" tym razem w reklamie asystenta Google [wideo]

W spocie wystąpił bohater kultowego filmu z 1990 r. Macaulay Culkin.

Czytaj więcej
ING nakłania do oszczędzania [wideo]

ING nakłania do oszczędzania [wideo]

W kampanii bank podejmuje ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.

Czytaj więcej
PETA przypomina, że zwierzęta to nie świąteczne prezenty [wideo]

PETA przypomina, że zwierzęta to nie świąteczne prezenty [wideo]

Kampanię na zlecenie niemieckiego oddziału organizacji przygotowała agencja Serviceplan Group.

Czytaj więcej
W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo]

W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

Czytaj więcej
Najbardziej angażujące reklamy świąteczne w 2018 roku

Najbardziej angażujące reklamy świąteczne w 2018 roku

W naszym zestawieniu królują sieci handlowe: John Lewis, Sainsbury's, Iceland i rodzimy Empik.

Czytaj więcej
Nowa kampania Smart Kid Belt [wideo]

Nowa kampania Smart Kid Belt [wideo]

Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

Czytaj więcej
Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey.

Czytaj więcej
Apple uwodzi powodzią kolorów

Apple uwodzi powodzią kolorów

"Color Flood" to spot podkreślający możliwości wyświetlacza Liquid Retina w smartfonie iPhone XR.

Czytaj więcej
Startuje szósta edycja konkursu Papaya Young Directors

Startuje szósta edycja konkursu Papaya Young Directors

Premiera filmów odbędzie się w czerwcu br.

Czytaj więcej