O reklamie

Zgłoszenia do polskiej edycji Young Creatives trwają do 1 lutego

Zgłoszenia do polskiej edycji Young Creatives trwają do 1 lutego

Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach - Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients.

Czytaj więcej
Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo]

Gillette nawiązuje w nowej kampanii do hasła "The Best a Man Can Get" [wideo]

Po raz pierwszy pojawiło się w spocie wyemitowanym podczas Super Bowl w 1989 r.

Czytaj więcej
Plush z nową kampanią [wideo]

Plush z nową kampanią [wideo]

Operator komórkowy reklamuje ofertę "na kartę".

Czytaj więcej
Bank Pekao promuje się na Ukrainie

Bank Pekao promuje się na Ukrainie

Z polskich banków korzysta już ponad 300 tys. Ukraińców.

Czytaj więcej
Qatar Airways z kampanią w hollywoodzkim stylu

Qatar Airways z kampanią w hollywoodzkim stylu

Choreografia i muzyka w najnowszym spocie linii lotniczych przywodzą na myśl musical "La La Land".

Czytaj więcej
Lay’s z nową kampanią od BBDO i VMLY&R

Lay’s z nową kampanią od BBDO i VMLY&R

Kampanię wspierać będą influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.

Czytaj więcej
Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo]

Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo]

Działania przygotowały: TBWA i Zenith.

Czytaj więcej
Anna Pańczyk CEO Grey London

Anna Pańczyk CEO Grey London

Jakub Korolczuk obejmie nowe stanowisko creative chairmana Grey Group Poland.

Czytaj więcej
IKEA przypomina, jak ważny jest sen

IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

Czytaj więcej
Agnieszka Radwańska w kampanii Nivei

Agnieszka Radwańska w kampanii Nivei

Działania realizują: GoldenSubmarine, FCB Bridge2Fun i OMD.

Czytaj więcej