O reklamie

Understitial Blow Effect w kampanii McDonald’s

Understitial Blow Effect w kampanii McDonald’s

Projekt przygotował dom mediowy OMD we współpracy z DDB & Tribal.

Czytaj więcej
Kia rezygnuje z celebrytów w reklamie na Super Bowl

Kia rezygnuje z celebrytów w reklamie na Super Bowl

Zamiast tego marka ufunduje stypendium edukacyjne dla zdolnej, niezamożnej młodzieży.

Czytaj więcej
Lotto chwali się, że jest wszędzie [wideo]

Lotto chwali się, że jest wszędzie [wideo]

Totalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.

Czytaj więcej
Black Red White zapłaci ponad ćwierć miliona kary za kampanię reklamową [wideo]

Black Red White zapłaci ponad ćwierć miliona kary za kampanię reklamową [wideo]

Firma meblarska obiecywała tańsze meble, ale okazało się, że promocja nie obejmuje całości asortymentu.

Czytaj więcej
Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]

Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]

Hasło przewodnie to "Poczuj eksplozję świeżości".

Czytaj więcej
Santander największym reklamodawcą wśród banków

Santander największym reklamodawcą wśród banków

Czołowe banki na wyścigi zwiększają budżety reklamowe.

Czytaj więcej
Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora

Dawid Kaźmierczak awansuje w McCann Worldgroup na stanowisko associate digital directora

Będzie odpowiedzialny za zarządzanie zintegrowanym zespołem social media & digital oraz za współkształtowanie z działami kreacji i strategii komunikacji w tych obszarach.

Czytaj więcej
Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Devour nawiązuje w kampanii do #foodporn

Marka mrożonej żywności Krafta Heinza tworzy dwie wersje spotu, w tym jedną cenzuralną na Super Bowl.

Czytaj więcej
Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight

Kampania Audi na nośnikach AMS dynamic backlight

Odwzorowuje rzeczywiste działanie świateł samochodu.

Czytaj więcej
100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

100 dobrych uczynków na setne urodziny British Airways

To kontynuacja kampanii "BA Magic 100".

Czytaj więcej