O reklamie

Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo]

Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo]

Jeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.

Czytaj więcej
Papaya Films producentem kampanii Deliveroo [wideo]

Papaya Films producentem kampanii Deliveroo [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Wieden + Kennedy, a za reżyserię filmów - duet The Sacred Egg.

Czytaj więcej
PepsiCo namawia: "Przełam rutynę" [wideo]

PepsiCo namawia: "Przełam rutynę" [wideo]

W kampanii reklamowany jest nowy wariant sztandarowego napoju: Pepsi Ginger.

Czytaj więcej
Skoda w kampanii świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Skoda w kampanii świętuje 15-lecie współpracy z TOPR

Za koncepcję akcji oraz jej realizację odpowiadała agencja GoldenSubmarine.

Czytaj więcej
Katarzyna Fabjaniak w jury New York Festivals Advertising Awards

Katarzyna Fabjaniak w jury New York Festivals Advertising Awards

Managing director polskiego oddziału H+K Strategies będzie jedyną Polką w grand jury konkursu.

Czytaj więcej
Da Grasso reklamuje się w telewizji [wideo]

Da Grasso reklamuje się w telewizji [wideo]

Za kreację spotu i produkcję digital odpowiada NuOrder, za strategię, prowadzone działania i zakup mediów - dom mediowy Codemedia.

Czytaj więcej
Amica pokazuje prawdziwe historie [wideo]

Amica pokazuje prawdziwe historie [wideo]

"Amica for others" jest częścią wprowadzonej w ubiegłym roku strategii marki "Amica for living".

Czytaj więcej
Cinémobile tworzy impresariat

Cinémobile tworzy impresariat

Będzie to impresariat aktorów, twórców filmowych i reklamowych. Wśród reżyserów m.in. Miguel Nieto i Klaudiusz Kowalski.

Czytaj więcej
382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019

382 mln dol. wydano na reklamy na Super Bowl 2019

To trzeci najwyższy wynik w historii po latach 2017 i 2018. Największym reklamodawcą był w br. Anheuser-Busch InBev (59 mln dol.).

Czytaj więcej
Przestrzeń wygrywa przetarg na całościową obsługę marki Decathlon

Przestrzeń wygrywa przetarg na całościową obsługę marki Decathlon

Agencja poszerza zespół. Dołączył m.in. Mateusz Ciećwierski, poprzednio group account director w GoldenSubmarine.

Czytaj więcej