O reklamie

Przestrzeń wygrywa przetarg na całościową obsługę marki Decathlon

Agencja poszerza zespół. Dołączył m.in. Mateusz Ciećwierski, poprzednio group account director w GoldenSubmarine.

Pyszne.pl rusza z kampanią na niedziele bez handlu

Przygotował ją dział marketingu Pyszne.pl.

KFC nawiązuje w reklamie do obaw związanych z brexitem

Za całostronicową reklamę zamieszczoną w bezpłatnym dzienniku "Metro" odpowiada agencja Mother London.

Ania Dąbrowska kolejną gwiazdą reklamową Playa [wideo]

Fioletowy operator promuje ofertę "na kartę".

Zdekodować SXSW

O tym, czym jest największy i najbardziej progresywny festiwal kreatywny świata, pisze Barbara Niedziela, strategy director 2012 Agency.

Koka Skowrońska i Hosanna Salamon w Pleju

Seniorski team kreatywny dołącza do agencji.

Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]

W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.

GoldenSubmarine wygrywa obsługę marki E. Wedel

Procedury przetargowe trwały od sierpnia ubiegłego roku.

Stand-up w nowej odsłonie kampanii IKEA [wideo]

Kampania stawiająca na humor wspiera ofertę wyposażenia sypialni.

Isobar wspiera wyprzedaż modeli Skody [wideo]

Ruszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.