Przestrzeń wygrywa przetarg na całościową obsługę marki Decathlon
Agencja poszerza zespół. Dołączył m.in. Mateusz Ciećwierski, poprzednio group account director w GoldenSubmarine.
Pyszne.pl rusza z kampanią na niedziele bez handlu
Przygotował ją dział marketingu Pyszne.pl.
KFC nawiązuje w reklamie do obaw związanych z brexitem
Za całostronicową reklamę zamieszczoną w bezpłatnym dzienniku "Metro" odpowiada agencja Mother London.
Ania Dąbrowska kolejną gwiazdą reklamową Playa [wideo]
Fioletowy operator promuje ofertę "na kartę".
Zdekodować SXSW
O tym, czym jest największy i najbardziej progresywny festiwal kreatywny świata, pisze Barbara Niedziela, strategy director 2012 Agency.
Koka Skowrońska i Hosanna Salamon w Pleju
Seniorski team kreatywny dołącza do agencji.
Otomoto.pl z nową kampanią reklamową [wideo]
W spotach pojawią się występujący w TVN Turbo kierowca wyścigowy i dziennikarz Adam Kornacki oraz specjalista od mechaniki Adam Klimek.
GoldenSubmarine wygrywa obsługę marki E. Wedel
Procedury przetargowe trwały od sierpnia ubiegłego roku.
Stand-up w nowej odsłonie kampanii IKEA [wideo]
Kampania stawiająca na humor wspiera ofertę wyposażenia sypialni.
Isobar wspiera wyprzedaż modeli Skody [wideo]
Ruszyła zintegrowana kampania, media zaplanował i kupił PHD Rocket.