O reklamie

Piotr Fronczewski reklamuje swoim głosem "The Umbrella Academy" [wideo]

Działania realizują Gong i Wavemaker.

Reklama Ogilvy dla Alivii w top 5 AdForum

AdForum po raz pierwszy opublikowało zestawienie 5 najlepszych kreacji reklamowych miesiąca z regionu Europy Wschodniej.

Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]

Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.

Rusza pierwsza kampania Land Rovera zrealizowana w Polsce [wideo]

Przygotowały ją agencje z Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.

Reklama online po III kwartałach ub.r. rośnie o ponad 14 proc.

Wysoką dynamikę notuje wciąż reklama w urządzeniach mobilnych (+44 proc.), komunikacja marketingowa w social mediach (+28 proc.) oraz wideo online (+30 proc.).

":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.

Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]

Producent po raz pierwszy prowadzi kampanię teaserową w telewizji.

Play z przytupem wprowadza markę 5G Ready

Rzecznik Orange Polska ostro komentuje poczynania konkurencji.

Wojciech Kowalik i Mateus Cerqueira w FCB Chicago

Wcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.

Marcin Dorociński w spocie Fundacji WWF Polska [wideo]

Za koncepcję i strategię tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital.