Piotr Fronczewski reklamuje swoim głosem "The Umbrella Academy" [wideo]
Działania realizują Gong i Wavemaker.
Reklama Ogilvy dla Alivii w top 5 AdForum
AdForum po raz pierwszy opublikowało zestawienie 5 najlepszych kreacji reklamowych miesiąca z regionu Europy Wschodniej.
Serena Williams głosem "szalonych" kobiet w spocie Nike [wideo]
Film "Dream Crazier" pokazany po raz pierwszy podczas wręczenia Oscarów ma już ponad 6,5 mln wyświetleń na YouTube.
Rusza pierwsza kampania Land Rovera zrealizowana w Polsce [wideo]
Przygotowały ją agencje z Group One: Value Media, Labcon oraz Media Ready.
Reklama online po III kwartałach ub.r. rośnie o ponad 14 proc.
Wysoką dynamikę notuje wciąż reklama w urządzeniach mobilnych (+44 proc.), komunikacja marketingowa w social mediach (+28 proc.) oraz wideo online (+30 proc.).
":DobryZnak" od Mastercarda w zwycięskiej trójce na New York Festivals Midas Awards
Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę.
Huawei podgrzewa emocje przed premierą P30 [wideo]
Producent po raz pierwszy prowadzi kampanię teaserową w telewizji.
Play z przytupem wprowadza markę 5G Ready
Rzecznik Orange Polska ostro komentuje poczynania konkurencji.
Wojciech Kowalik i Mateus Cerqueira w FCB Chicago
Wcześniej pracowali w Ogilvy & Mather.
Marcin Dorociński w spocie Fundacji WWF Polska [wideo]
Za koncepcję i strategię tegorocznej kampanii "Godzina dla Ziemi WWF" odpowiada zespół kreatywny agencji Walk Digital.