O reklamie
Kolejna Polka będzie oceniać tegoroczne zgłoszenia.
Czytaj więcejZnak ma łączyć w sobie ducha lat 70., współczesną kulturę uliczną oraz klasyczną niemiecką typografię.
Czytaj więcejNagrody przyznawane są przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych (INMA).
Czytaj więcejAgencja 72&Sunny, obsługująca piwną markę na rynku amerykańskim od 2015 r., najprawdopodobniej nie weźmie udziału w nowym przetargu.
Czytaj więcejMotywem przewodnim kampanii wizerunkowej jest prezentacja firmy jako obecnej w życiu mieszkańca Polski przez cały dzień.
Czytaj więcejKampania promującą kolekcję odzieżową na zeson wiosna-lato 2019 ma formę miniserialu prezentowanego w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejKampania autorstwa Mother promuje otwarty w lutym sklep w East Greenwich w Londynie.
Czytaj więcejSpot dla nowego produktu Morlin wyreżyserował Wojtek Wawszczyk.
Czytaj więcejDwaj streamingowi giganci promują na SXSW swoje najnowsze produkcje - ostatni sezon "Gry o tron" i premierowy "Good Omens" - poprzez unikalne doświadczenia oparte na fabule seriali.
Czytaj więcejProducent kreuje zainteresowanie przed premierą nowej linii flagowych smartfonów 26 marca.
Czytaj więcej