O reklamie

Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo]

10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.

Skoda promuje nowe auto kompaktowe [wideo]

Scala reklamowana jest w telewizji, online i na outdoorze.

Nagrody Webby wręczone po raz 23. [wideo]

Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.

Psy i koty testują Renault Kadjar [wideo]

- Z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży - podkreśla Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis, która przygotowała kampanię.

Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski w jury Golden Drum

Festiwal odbędzie się 17-18 października br. w Portorożu.

Zalando rusza z kampanią na lato 2019 [wideo]

Kampania "Letnie trendy. Twoja wolność stylu" nawiązuje do strategii internetowej platformy modowej, która chce być "starting point for fashion".

Wakacje.pl z kampanią "Wiele pytań, wiele odpowiedzi" [wideo]

Za kreację odpowiada agencja Dziadek do Orzechów, doborem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Wakacje.pl.

Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019

Plej i 180heartbeats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.

New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things" [wideo]

Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.

Sztuczna inteligencja, z którą warto rozmawiać [wideo]

Sztuczna inteligencja w technologii pomaga nam zamówić pizzę, przebiec upragnione pierwsze 5 km czy zaparkować równolegle. A jak może pomóc skutecznie reklamować oferty i produkty naszych klientów?