Wieden + Kennedy Portland agencją roku na One Show [wideo]
10 Złotych Ołówków, a także nagrodę "best in show" i cztery nagrody "best of discipline", przyniosła jej kampania "Dream Crazy" dla Nike.
Skoda promuje nowe auto kompaktowe [wideo]
Scala reklamowana jest w telewizji, online i na outdoorze.
Nagrody Webby wręczone po raz 23. [wideo]
Wieden + Kennedy uznano za Agencję Roku.
Psy i koty testują Renault Kadjar [wideo]
- Z roku na rok przybywa w naszym kraju rodzin, dla których pies lub kot są nieodłącznym towarzyszem życia, w tym także podróży - podkreśla Małgorzata Szymańczak, account director z agencji Publicis, która przygotowała kampanię.
Bartek Klimaszewski i Mikołaj Sadowski w jury Golden Drum
Festiwal odbędzie się 17-18 października br. w Portorożu.
Zalando rusza z kampanią na lato 2019 [wideo]
Kampania "Letnie trendy. Twoja wolność stylu" nawiązuje do strategii internetowej platformy modowej, która chce być "starting point for fashion".
Wakacje.pl z kampanią "Wiele pytań, wiele odpowiedzi" [wideo]
Za kreację odpowiada agencja Dziadek do Orzechów, doborem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Wakacje.pl.
Dwie agencje z Polski na short-listach D&AD 2019
Plej i 180heartbeats Jung v. Matt mają szansę na cztery Ołówki.
New Coke powraca w kampanii promującej trzeci sezon "Stranger Things" [wideo]
Akcja nowego sezonu serialu rozgrywa się w lecie 1985 r., czyli w tym samym okresie, gdy zadebiutował napój.
Sztuczna inteligencja, z którą warto rozmawiać [wideo]
Sztuczna inteligencja w technologii pomaga nam zamówić pizzę, przebiec upragnione pierwsze 5 km czy zaparkować równolegle. A jak może pomóc skutecznie reklamować oferty i produkty naszych klientów?