O reklamie

Zielony, różowy, Podsiadło. Czyli jak okładka została kampanią

Jako art director jestem wielkim fanem kampanii tzw. "design-driven", w których design jest powodem i punktem wyjścia do dalszych działań. Kampania promocyjna trzeciej płyty Dawida Podsiadło jest jedną z takich właśnie kampanii, chociaż mogłoby się wydawać, że to tylko copy.

Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska"

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Sting i Shaggy w reklamie Fiata 500 [wideo]

Kampanię przygotowały Leo Burnett i Starcom.

Drewniany Ołówek dla 180heartbeats + Jung v Matt za Niezniszczalną Tęczę [wideo]

W konkursie D&AD przyznano w tym roku sześć najwyżej cenionych Czarnych Ołówków.

Škoda - making of kampanii "Sellout - Żywioły" [wideo]

Škoda, od 10 lat lider polskiego rynku samochodowego, otrzymała wyróżnienie w naszym raporcie "Marka/Marketer" m.in. za to, że "nie osiada na laurach, nadal szuka i eksperymentuje". Prezentujemy z tej okazji kulisy powstania najnowszej kampanii Skody przygotowanej przez agencję Isobar.

Bambino i Chapter 1 pielęgnują dziecięcą wyobraźnię!

Ruszyła kampania marki Bambino, zachęcająca najmłodszych do rozwijania wyobraźni i kreatywności. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada agencja Chapter1, za zakup mediów - OMD.

Uczłowieczyć technologię [wideo]

Ufam, że pomysłowość ludzi jest potężniejsza niż czysto racjonalna logika komputerów - mówi Daniel Systma, założyciel amsterdamskiego Kraftwerk Studio, Chief Design Officer EMEA globalnej agencji Isobar.

Anna Guzik w kampanii serów kremowych Hochland

Aktorka odkrywa szeroki wachlarz kulinarnych zastosowań tych produktów.

PZU reklamuje ubezpieczenia dla dzieci [wideo]

Kampania została przygotowana przez agencję Red8 Advertising.

North Face rezygnuje z kampanii Leo Burnett Tailor Made

Powodem było "nieetyczne" wykorzystanie Wikipedii w kampanii.