O reklamie

IKEA odtwarza w reklamie wnętrza z popularnych seriali

IKEA odtwarza w reklamie wnętrza z popularnych seriali

Wnętrza z "Przyjaciół", "Stranger Things" i "Simpsonów" odtworzono wyłącznie przy użyciu mebli i akcesoriów dostępnych w ofercie szwedzkiej sieci.

Czytaj więcej
Starcom: rynek reklamy po I kwartale wart 2,1 mld zł

Starcom: rynek reklamy po I kwartale wart 2,1 mld zł

Oznacza to wzrost o 0,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Udział telewizji w wydatkach reklamowych spadł do 45,7%.

Czytaj więcej
IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro

IAB Europe: rynek reklamy cyfrowej w Europie wart w 2018 r. 55,1 mld euro

Według badania AdEx Benchmark 2018, którego wyniki ogłoszono wczoraj na konferencji Interact w Warszawie, wartość tego rynku wzrosła w ub.r. o 13,9 proc.

Czytaj więcej
Oppo reklamuje Reno 10x Zoom

Oppo reklamuje Reno 10x Zoom

Kampania realizowana przez Webtalk obejmuje serię 30-sekudnowych spotów wideo w internecie.

Czytaj więcej
Janusz Chabior w kampanii OLX od 180heartbeats J v.M

Janusz Chabior w kampanii OLX od 180heartbeats J v.M

“W Internecie bądź sobą. Chyba, że jesteś chamem. Wtedy bądź kimś innym" - namawia aktor Janusz Chabior w najnowszej kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX. Siedem filmów przewrotnie piętnuje najgorsze zachowania w serwisie i całej sieci.

Czytaj więcej
Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Znamy laureatów MIXX Awards Europe i IAB Europe Research Awards

Złota nagroda MIXX w kategorii "Efektywne wykorzystanie danych" trafiła do Mindshare Polska za kampanię dla Castoramy.

Czytaj więcej
Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

Ostatni "Twój Weekend" z dwiema nominacjami do Cannes Lions

W kategoriach Titanium i Glass będzie walczyć m.in. z Nike, Adidas, HBO, The New York Times, Gillette, L'Oreal i Volvo.

Czytaj więcej
"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news

"Metro" w Brazylii wykorzystuje captcha do walki z fake news

Kampania, wykorzystująca znany mechanizm sprawdzania, czy odbiorca nie jest robotem, została przygotowana przez agencję Artplan.

Czytaj więcej
Sprite w puszce z tęczowym logo

Sprite w puszce z tęczowym logo

To część długofalowej kampanii #Iloveuouhater.

Czytaj więcej
Krzysztof Piątek nową twarzą Play

Krzysztof Piątek nową twarzą Play

Kampania reklamowa wystartowała 7 czerwca.

Czytaj więcej