O reklamie

Skoda reklamuje Superb jako "nową definicję luksusu" [wideo]

Superb pokazuje, że to, co jeszcze niedawno było zarezerwowane dla nielicznych, dziś może być dostępne dla wielu - przekonuje Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skody.

Digitas i 180 Heartbeats Jung v Matt nagrodzone Clio Awards

Srebro i trzy brązy dla agencji z Polski.

M5 Film produkuje reklamę "Smyk Back To School" [wideo]

Kreację przygotowała agencja reklamowa GonnaBe.

Cheetos zachęca do układania obrazów z chrupek [wideo]

Nową kampanię realizują VMLY&R Poland i Media Direction OMD.

Starcom: W pierwszym półroczu na plusie tylko internet i kino

- Prognozujemy, że rynek reklamy w Polsce zakończy 2019 r. wzrostem w przedziale od 3,0 do 3,5% - mówi Magda Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu.