O reklamie

Daniel Jaroszek i Jakub Blank na shortliście Shots Awards

Nominowani są w kategorii New Director Of The Year.

Feeders Agency prowadzi komunikację dla Imagination Day 9

W tym roku konferencja odbędzie się 3 grudnia w warszawskim Multikinie.

Mateusz Kirstein rozstaje się z Dobro

Wiceprezes studia odchodzi z grupy Platige Image.

DDB i Shootme Visual Artists dla Porsche Macan

Kampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".

Spotify wykorzystuje w kampanii nostalgię za latami 80. i 90.

Kampania "Listen Like You Used To", oparta wyłącznie na zabawach słownych, kierowana jest do słuchaczy urodzonych w latach 1979-1999.

Maja Sablewska w kampanii marki Perwoll [wideo]

Henkel wspiera ideę #RethinkFashion.

Nowy kanał reklamowy Lidla to Instagram

Produkty marek własnych promowane są w 15-sekundowych filmach.

BNP Paribas wykorzystał w kampanii technologię deep fake

Autorem pomysłu na kampanię jest Feeders Agency.

Premiera nowego Cadillaca po raz pierwszy najpierw na Instagramie

Marka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.

Kia reklamuje XCeed [wideo]

Producent zapewnia, że nowy model łączy zalety SUV-ów i aut kompaktowych.