Lockdown zmienił konsumenta, zmienił branżę
O kreacji w BTL, digitalizacji agencji, e-commerce i skutkach pandemii rozmawiamy z Piotrem Zawałło, dyrektorem kreatywnym Focus Media Group i Michałem Korczakiem, dyrektorem zarządzającym Focus Media Group.
RTV Euro AGD z kampanią wizerunkową na 30-lecie [wideo]
Kampania pod hasłem "Okazje na lepsze życie" ruszyła 16 października.
Jaki jest koń? - branża reklamowa wspiera kampanię społeczną [wideo]
Założony przez Paulinę Mergner dom produkcyjny Szut Szut Studio i Angelika Kobylarz - client service director z agencji Endless by Walk oraz szereg znanych twórców ze świata reklamy wsparło pro bono kampanię Fundacji Zwierzęca Polana.
Betfan po raz pierwszy z reklamą w telewizji [wideo]
Twarzą kampanii firmy bukmacherskiej jest Mariusz Pudzianowski, a muzykę i wokal do spotu reklamowego nagrał jego młodszy brat Krystian.
14 influencerów gamingowych w kampanii Orange i Play [wideo]
Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.
Korolczuk: Kreacja w Grey uczy się jak tworzyć długie formy
O pracy w agencji w czasach pandemii i planach na kolejny rok rozmawiamy z Jakubem Korolczukiem, creative chairman/CEO w Grey Group Poland.
Pyszne.pl w kampanii "Jem u siebie" wykorzystuje zdjęcia z dronów
Serwis oferujący dostawy jedzenia stawia tym razem na lokalność, koncentrując się na charakterystycznych miejscach z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
Krzysztof Mocek szefem pionu creative Dentsu w regionie CEE
Awansował w strukturach regionalnych grupy.
Ceneo.pl z kampanią w social mediach i VOD [wideo]
Marka planuje uzyskać 250 mln wyświetleń reklamy do końca grudnia br.
Chupa Chups z kampanią na Halloween
Perfetti Van Mele promuje linię "strasznych" lizaków.