O reklamie

Łukasz Dziedzic dołącza do Bluebird Artists

Operator zdobywał doświadczenie u boku Janusza Kamińskiego.

Bez marek nie ma emocji - kampania Communication Unlimited dla IAA [wideo]

O tym, że świat bez marek to świat bez emocji, a także dumy i zaufania przekonuje polska agencja Communication Unlimited w światowej kampanii "Why Brands Matter" przygotowanej na zlecenie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA Global New York).

Piotr Chromiński poprowadzi zespół obsługi klienta w Scholz & Friends Warszawa

Przez 12 lat pracował w DDB, gdzie ostatnio pełnił funkcję group account directora.

IKEA w świątecznej kampanii przestrzega przed marnowaniem jedzenia [wideo]

Szwedzka sieć sklepów z meblami i wyposażeniem wnętrz po raz kolejny zwraca uwagę na ważny problem społeczny.

Sebastian Jurczek jako executive producer w Papaya Films [wideo]

Jurczek pracował przy kilkuset produkcjach, ostatnio m.in. dla marek takich jak McDonald's, ING, PKO BP, Volkswagen, Lech Music i Play.