O reklamie

Agnieszka Radwańska w kampanii marki Wasa [wideo]

Hasło: "Wypełnij dzień smakiem".

Gwiazdy "Top Model" w walentynkowej kampanii perfumerii Douglas

Szefem artystycznym projektu został Marcin Tyszka.

PZL z nową odsłoną kampanii Salonów Agata [wideo]

W roli ambasadorek marki Małgorzata Socha i Ewa Kasprzyk.

IAB Polska wzywa rząd do wycofania się z propozycji podatku od przychodów reklamowych

Wpływy miałyby zasilić budżet Narodowego Funduszu Zdrowia i Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz planowany Fundusz Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów.

Schulz brand friendly zmienia się w Ancymony

Agencja wyróżniona w ubiegłym roku przez "Media Marketing Polska" tytułem Marketing z Sercem zdecydowała się na odważny krok. Skąd ta decyzja i dlaczego teraz?

IKEA i Decathlon we wspólnej kampanii od VMLY&R i Przestrzeni

Na czas trwania kampanii marki zamieniają się swoimi claimami.

Oświadczenie SAR i IAA Polska w sprawie opodatkowania reklamy

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy wzywają rząd do zaniechania prac nad nową daniną od przychodów reklamowych.

Zmiany w strukturze działu kreacji Publicis Worldwide Polska

Nowe stanowiska creative group heads objęli: Joanna Jezierska, Bartosz Jeglejewski, Paweł Murawski, Agata Janulewska i Tomek Ziemiański.

Fiverr przejmuje Working Not Working [wideo]

Obie firmy łączy misja łączenia freelancerów ze zleceniodawcami potrzebującymi usług, przy czym Working Not Working specjalizuje się w branży kreatywnej.

Michał Glapiński: walczymy z największymi

W ciągu trzech lat urośliśmy z kilkunastu osób do ponad 500, a sprzedaż od zera skoczyła do 100 mln zł rocznie. Lokujemy się wśród nowoczesnych grup agencji, które bardziej przypominają Dolinę Krzemową niż standardowy świat reklamy - mówi Michał Glapiński, chief growth officer Brand New Galaxy.