Papaya Films i Biscuit LA z kampanią dla Dollar Shave Club [wideo]
Za reżyserię spotu odpowiadał Andreas Nilsson.
OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru [wideo]
Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.
Nowy Ład - nowa grupa kreatywna w polskiej reklamie
Nowy Ład tworzą Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski.
Karolina Herman awansuje w Publicis Worldwide Polska
Obejmuje stanowisko account supervisora.
Kino po pandemii - rozmowa z Bianką Pawlewską
- Biorąc pod uwagę cały rynek i to, co wydarzyło się w ciągu pandemii możemy mówić o stratach rzędu kilkudziesięciu milionów złotych - mówi Bianka Pawlewska, VP of cinema advertising w New Age Media - Cinema City Group.
Marcin Jeziorski jako chief commercial officer w Mediacap
Będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług w ramach holdingu.
IKEA świętuje 60-lecie współpracy z Polską [wideo]
Agencja VMLY&R przygotowała kampanię, która to upamiętnia.
Leo Burnett z nowym formatem reklam dla Orange [wideo]
Operator promuje w ten sposób ofertę Flex.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
Od 2017 r. związany był z Cheil Poland.
Publicis Groupe: To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r.
Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Największe spadki wolumenowe dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji