O reklamie

Kornelia Samanta: Dyrektorka w Dubaju

Chcecie wiedzieć jak zostałam e-commerce director w agencji w Dubaju, a następnie otworzyłam oddział tej agencji w Warszawie?

Papaya Young Directors 2021 ogłasza partnerów konkursu

To Audioteka, BMW Polska, DPD, Durex, IKEA, Link4, McDonald’s, Multikino, Samsung oraz Tyskie.

Piotr Piętka zostanie CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich

Tomasz Pawlikowski, który jako co-CEO zarządzał grupą w Polsce wspólnie z Piotrem Piętką, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.

David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska w kampanii Adidasa [wideo]

Za kompleksową realizację kampanii lokalnej odpowiada VMLY&R.

Lay’s wybiera VMLY&R jako agencję prowadzącą w Europie

Powstanie pierwsza od dekady zintegrowana kampania marki Lay’s, wspólna dla wszystkich europejskich rynków.

Publicis Groupe UK przejmuje agencję marketingową Octopus Group

Annette King, CEO Publicis Groupe UK, uważa, że B2B, w którym specjalizuje się przejmowana agencja, to "obszar dużego wzrostu".

"Planeta doskonała" - ocena spotu Digital Kingdom dla BBC Studios [wideo]

Oceniają: Emilia Czerwiec, creative lead w agencji Ancymony (dawniej Schulz Brand Friendly) i Marcin Nurkiewicz, senior copywriter w BeDigital.

Marcin Wojtulewicz nowym dyrektorem kreatywnym w Feno

Pracował jako copywriter m.in. w Young & Rubicam Poland i Red8.

Innowacyjna kampania Suzuki [wideo]

Spoty telewizyjne zachęcają do oglądania materiałów online.

UPC reklamuje usługi komórkowe [wideo]

Kampanię realizują: K2, Human Ark, Głośno i OMD. Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk.