O reklamie

Papaya Films i Biscuit LA z kampanią dla Dollar Shave Club [wideo]

Za reżyserię spotu odpowiadał Andreas Nilsson.

OLX reklamuje nową usługę przesyłek do paczkomatów i punktów odbioru [wideo]

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną przygotowała agencja BBDO.

Nowy Ład - nowa grupa kreatywna w polskiej reklamie

Nowy Ład tworzą Marzena Szkolak, Filip Połoska i Paweł Stremski.

Karolina Herman awansuje w Publicis Worldwide Polska

Obejmuje stanowisko account supervisora.

Kino po pandemii - rozmowa z Bianką Pawlewską

- Biorąc pod uwagę cały rynek i to, co wydarzyło się w ciągu pandemii możemy mówić o stratach rzędu kilkudziesięciu milionów złotych - mówi Bianka Pawlewska, VP of cinema advertising w New Age Media - Cinema City Group.

Marcin Jeziorski jako chief commercial officer w Mediacap

Będzie odpowiadał także za nowy obszar związany z szybszą komercjalizacją i rozwojem wszystkich usług w ramach holdingu.

IKEA świętuje 60-lecie współpracy z Polską [wideo]

Agencja VMLY&R przygotowała kampanię, która to upamiętnia.

Leo Burnett z nowym formatem reklam dla Orange [wideo]

Operator promuje w ten sposób ofertę Flex.

Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland

Od 2017 r. związany był z Cheil Poland.

Publicis Groupe: To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r.

Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Największe spadki wolumenowe dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji