O reklamie

BNP Paribas z kampanią "Świat Cię potrzebuje" [wideo]

Po raz kolejny bank w reklamach porusza ważne społecznie sprawy.

Cezary Pazura w nowej kampanii Łowicza [wideo]

Za strategię i koncepcję odpowiada agencja Feeders Agency.

"Piwne style świata" - case study [wideo]

Michał Konert, copywriter w agencji Freundschaft, zaangażowany w opracowanie nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce opowiada o tym, co wyróżnia tę kampanię oraz o wyzwaniach i kulisach jej powstania.

Maciej Twardowski, executive creative director Ogilvy, w jury Cannes Lions

Ocenie poddane zostaną prace z dwóch lat 2020-2021, co jest efektem odwołania zeszłorocznej edycji z powodu pandemii.

CCC z kampanią Go for Nature

Kampania, której produkcją zajęła się agencja Warsaw Creatives, wystartowała 22 kwietnia, w Światowy Dzień Ziemi.

Dawid Zając social media directorem w AdCookie

Zając ma 14-letnie doświadczenie w branży.

IAB/AdEx: Rekordowy rok 2020 dla polskiej reklamy internetowej

Segment reklamy online był w ub.r. wart 5,2 mld zł.

Rusza badanie dotyczące równości płci w reklamie i marketingu

Oddolna, otwarta inicjatywa jest adresowanych do wszystkich dla których równość i różnorodność jest ważna, chcą inicjować pozytywne zmiany w swoim miejscu pracy i całej branży.

Lotos z kampanią na Euro 2020 [wideo]

Sponsor narodowej reprezentacji w piłce nożnej rozpoczyna dużą kampanię wizerunkową.

Tomasz Karolak w kampanii Sunday Polska [wideo]

Strategię i koncepcję kreatywną kampanii "Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca" przygotowała agencja Pompidou.