O reklamie

Visa rusza z nową komunikacją marketingową [wideo]

Globalną kreację przygotowała agencja Wieden + Kennedy. Media w Polsce zaplanował i kupił Starcom.

BIC startuje z kampanią produktów dla dzieci [wideo]

Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży.

Awanse i nowe osoby w dziale kreacji i designu 180heartbeats + Jung v. Matt

Dział kreacji i designu liczy obecnie 15 osób. Zarządza nim Mikołaj Sadowski, chief creative officer & partner.

Mrozu ambasadorem marki Jim Beam

Ogólnoświatowa kampania "Jim Beam Always Welcome" oparta jest na współpracy z gwiazdami muzycznymi.

VMLY&R z kampanią dla Adidas Originals

Za współpracę z raperem Young Igim odpowiada MediaCom.

Zenith: E-commerce i wideo online napędzą w tym roku wzrost globalnych wydatków na reklamę

Polski rynek reklamowy ma w tym roku urosnąć o 8,5%.

Marek Różycki i Tomasz Waligóra w zarządzie Pathfinder 23

Pełniąca do tej pory funkcję CEO Julia Dziurbiejko oraz executive vice president Szymon Domżał wchodzą w skład nowo utworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy.

Grzegorz Kłusek jako head of new business w Dziadku Do Orzechów

Awans w strukturach agencji.

Najczulsza reklama szamponów, czyli nowa kampania Bambino [wideo]

Bierze w niej udział Kinga Stępień - autorka bloga parentingowego Lady GuGu oraz jej rodzina.

Wojciech Opyd dyrektorem kreatywnym Heads Advertising

Przechodzi z Ringier Axel Springer Polska.