O reklamie

Pierwsza polska edycja konkursu YouTube Works Awards [wideo]

Konkurs organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem ma wyłonić najefektywniejsze i najbardziej kreatywne polskie kampanie wyświetlane na YouTube od 1 stycznia 2020 r. do 30 czerwca br.

Nowa kampania Carrefoura od Saatchi & Saatchi [wideo]

Spoty telewizyjne w reżyserii Alka Kropidłowskiego wyprodukowało Papaya Films.

Anna Tokarek w Dentsu

Będzie odpowiedzialna za komunikację spółek Isobar, Red8, Propeller Film i The Story Lab.

Henkel promuje swoje marki w świecie gamingu [wideo]

Koncepcję kampanii przygotowała agencja Teamplay Agency.

Mediaplus i BMW Group realizują kampanie zeroemisyjne

W sierpniu w ramach projektu zostaną zrealizowane kampanie dla MINI Cooper SE - pierwszego w pełni elektrycznego MINI.

Wojciech Borowski i Krzysztof Kawa właścicielami McCann Poland

Polski oddział McCann został przekształcony w agencję afiliowaną z siecią McCann.

Suzuki reklamuje hybrydowe Ignis i Swift

Kampanię przygotowały: Communication Unlimited, Selfish3 i Value Media.

Madogz wzmacnia kreację

Do agencji dołączają: Urszula Pięta i Nira Wasik.

BMB dla Nike - kampania o sprzedawcach [wideo]

Hasłem "Zapytaj naszych sportowców" ("Ask Our Athletes") marka chce zasugerować, że klienci otrzymują znacznie więcej niż zwykłą obsługę, gdy wchodzą do sklepu Nike.

Rynek reklamy wzrósł w II kwartale o ponad 40%

To efekt odmrożenia gospodarki po pandemii.