Dziadek Do Orzechów z cyklem ekologicznym dla ING [wideo]
Do współpracy przy projekcie bank zaprosił dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii Karola Wójcickiego.
Oppo startuje z dużą kampanią [wideo]
Reklamy pojawią się w telewizji, działania obejmą również digital i OOH.
Ogilvy ponownie dla Allegro [wideo]
Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk.
Agnieszka Gozdek strategy directorem & partnerem w 180heartbeats + Jung v. Matt
Wcześniej była m.in. strategy directorem w agencjach Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera.
VMLY&R, They i Wavemaker dla Polski Bezgotówkowej [wideo]
Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanale digital.
Effie przedstawia nominowanych w 2021
Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.
Coca-Cola z nową wizją marki "Real Magic" [wideo]
Towarzyszy jej nowa komunikacja "One Coke Away From Each Other"/"Coca-Cola zbliża nas do siebie". Marka przedstawiła również Hug, czyli nową wizję ikonicznego logo.
Free Now z kampanią “Dla różnych i równych podróżnych" [wideo]
Za kreację odpowiada polski oddział marketingu Free Now przy współpracy z agencją Leo Burnett.
GPW tworzy platformę aukcyjną do dynamicznego wstawiania reklam
Koszt to ponad 33 mln zł.
Adam Sierociński deputy creative directorem w Feeders Agency
Będzie kierował wraz z Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji.