O reklamie

Dziadek Do Orzechów z cyklem ekologicznym dla ING [wideo]

Do współpracy przy projekcie bank zaprosił dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii Karola Wójcickiego.

Oppo startuje z dużą kampanią [wideo]

Reklamy pojawią się w telewizji, działania obejmą również digital i OOH.

Ogilvy ponownie dla Allegro [wideo]

Filmy stworzone na potrzeby kampanii wyreżyserował Kuba Michalczuk.

Agnieszka Gozdek strategy directorem & partnerem w 180heartbeats + Jung v. Matt

Wcześniej była m.in. strategy directorem w agencjach Grey i Isobar oraz konsultantką i partnerką w firmie doradztwa marketingowego Stratosfera.

VMLY&R, They i Wavemaker dla Polski Bezgotówkowej [wideo]

Kampania będzie prowadzona w telewizji i kanale digital.

Effie przedstawia nominowanych w 2021

Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego Lotte Wedel, oceniło zgłoszenia w 24 kategoriach.

Coca-Cola z nową wizją marki "Real Magic" [wideo]

Towarzyszy jej nowa komunikacja "One Coke Away From Each Other"/"Coca-Cola zbliża nas do siebie". Marka przedstawiła również Hug, czyli nową wizję ikonicznego logo.

Free Now z kampanią “Dla różnych i równych podróżnych" [wideo]

Za kreację odpowiada polski oddział marketingu Free Now przy współpracy z agencją Leo Burnett.

GPW tworzy platformę aukcyjną do dynamicznego wstawiania reklam

Koszt to ponad 33 mln zł.

Adam Sierociński deputy creative directorem w Feeders Agency

Będzie kierował wraz z Bodo Kaniewskim (head of arts) działem kreacji.