O reklamie

Agnieszka Heidrich szefem działu strategii w Creative Service Line Dentsu Polska

Wcześniej pracowała m.in. w agencji FCB Warsaw, kolejno jako client service director i managing director oraz w JWT Warszawa jako account manager.

Czyń-my dobro! Dla nie-chcianych - kampania społeczna Fundacji Bonifraterskiej

Autorem pomysłu kampanii zwracającej uwagę na osoby niepełnosprawne intelektualnie, wykluczone, nieradzące sobie życiowo jest agencja PR Mind&More.

UOKiK: Telekomy nie powinny reklamować internetu "5G", jeśli to nie jest 5G

Urząd wszczął postępowanie w sprawie reklam Playa i Plusa. Klienci sieci Plus skarżyli się na nieprawidłowe działanie technologii 5G, mimo że posiadali urządzenia umożliwiające jej obsługę

LinkedIn z nową odsłoną kampanii "Welcome, Professionals"

Drugą odsłonę kampanii rozpoczętej w listopadzie ub.r. przygotowała agencja McCann.

Nowości w Golden Drum

Do dotychczasowej listy nagród dołączają dwie nowe nagrody specjalne: Production Agency of the Year Award oraz Digital Agency of the Year Award.

IKEA z kampanią "Życie układasz całe życie"

Kampanię, która ruszyła 7 lutego, przygotowała agencja VMLY&R, produkcją spotów w reżyserii Kuby Michalczuka zajęła się Papaya Films.

Papaya Young Creators: nowe budżety i nowe nagrody

Finaliści i finalistki, którzy będą realizować filmy reklamowe dla marek partnerów głównych konkursu będą ubiegać się o nagrodę za najlepszy film w kategorii Branded Stories w wysokości 20 tys. zł brutto.

Gwiazdy Paris Saint-Germain w kampanii reklamującej Accor Live Limitless

W spocie wystąpiły czołowe gwiazdy paryskiego klubu piłkarskiego: Leo Messi i Neymar Jr., a także wielka legenda futbolu Ronaldinho.

PIP: w Papaya Films nie stwierdzono żadnych naruszeń

Okazuje się, że sensację w internecie można wywołać w 5 minut, eskalować ją w 2 dni, a weryfikacja faktów i formalne rozstrzygnięcie oraz poznanie stanu faktycznego i przedstawienie go opinii publicznej zajmuje miesiące - komentuje Kacper Sawicki.

Sonda: lekcje z pandemii, prognozy na 2022 rok

Do naszej sondy zaprosiliśmy przedstawicieli rynku reklamowego z różnych sektorów. Sprawdźcie, co mają do powiedzenia po prawie dwóch latach pandemii.