O reklamie

Agora: Polski rynek reklamy wzrośnie o 4,5-6,5% w 2022 r.

Czynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.

Lidl emituje spoty z ukraińskimi napisami

To kolejny gest w stronę obywateli Ukrainy ze strony sieci sklepów, poza organizacją zbiórek w sklepach i wsparciem organizacji charytatywnych działających na rzecz uchodźców.

"Rozmowa o pracy" - ocena spotu Rocketjobs.pl

Oceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.

Koral wystartował z kampanią "25 lat lodów Grand"

Jej twarzą jest Marcelina Zawadzka.

Start nowej kampanii DDB Warszawa dla McDonald's

Sieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.

Rocketjobs.pl w kolejnych spotach o Generacji Z

Ambicją twórców kampanii było danie głosu autentycznym osobom reprezentującym światopogląd młodego pokolenia.

T-Mobile z kampaniami reklamowymi na Twitchu

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje VMLY&R i InStreamly.

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dyrektorami kreatywnymi i wspólnikami w agencji Kerris

Dotychczas zajmowali stanowiska associate creative directors w agencji VMLY&R.

Kampania społeczna MySanctions pozwala nałożyć własne sankcje na Rosję

Głównym celem akcji, której patronuje IAA Polska, jest ograniczenie importu surowców energetycznych z Rosji dzięki bezpośrednim działaniom samych Europejczyków.

Nosowska promuje konkurs ING dla start-upów i młodych naukowców

Realizacja kampanii: Gong i MediaHub.