Agora: Polski rynek reklamy wzrośnie o 4,5-6,5% w 2022 r.
Czynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.
Lidl emituje spoty z ukraińskimi napisami
To kolejny gest w stronę obywateli Ukrainy ze strony sieci sklepów, poza organizacją zbiórek w sklepach i wsparciem organizacji charytatywnych działających na rzecz uchodźców.
"Rozmowa o pracy" - ocena spotu Rocketjobs.pl
Oceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.
Koral wystartował z kampanią "25 lat lodów Grand"
Jej twarzą jest Marcelina Zawadzka.
Start nowej kampanii DDB Warszawa dla McDonald's
Sieć fast food promuje program lojalnościowy, który ruszył w połowie lutego.
Rocketjobs.pl w kolejnych spotach o Generacji Z
Ambicją twórców kampanii było danie głosu autentycznym osobom reprezentującym światopogląd młodego pokolenia.
T-Mobile z kampaniami reklamowymi na Twitchu
Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje VMLY&R i InStreamly.
Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dyrektorami kreatywnymi i wspólnikami w agencji Kerris
Dotychczas zajmowali stanowiska associate creative directors w agencji VMLY&R.
Kampania społeczna MySanctions pozwala nałożyć własne sankcje na Rosję
Głównym celem akcji, której patronuje IAA Polska, jest ograniczenie importu surowców energetycznych z Rosji dzięki bezpośrednim działaniom samych Europejczyków.
Nosowska promuje konkurs ING dla start-upów i młodych naukowców
Realizacja kampanii: Gong i MediaHub.